Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Własna domena: FAQ

Błąd DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Może być kilka przyczyn błędu DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN:

  1. Błąd w rekordach zasobowych domeny
  2. Sprawdź ponownie rekordy A- i CNAME-, które są określane podczas łączenia domeny z Bitrix24, oraz rekordy utworzone na stronie administratora domeny. Nie powinno być żadnych innych rekordów A-, AAAA- i CNAME- dla podłączonej domeny, z wyjątkiem tych, które są wydawane podczas łączenia się z Bitrix24. Podczas tworzenia rekordu CNAME, na końcu musi znajdować się kropka:lb.bitrix24.site.

  3. Nie zapisano ustawień rekordów zasobowych na stronie administratora domeny
  4. W niektórych usługach hostingowych ustawienia DNS są zapisywane automatycznie, a w niektórych trzeba zapisać zmiany ręcznie. Przygotowaliśmy instrukcję dotyczącą edytowania rekordów zasobów DNS dla typowych usług.

  5. Musisz poczekać
  6. Zastosowanie zmian w rekordach zasobowych DNS może potrwać do 48 godzin. Nie zależy to od Bitrix24.

Jeśli otrzymasz błąd Połączenie nie jest bezpieczne

W niektórych przeglądarkach możesz otrzymać błącz Połączenie nie jest bezpieczne. Oznacza to, że Twoja witryna nie ma jeszcze certyfikatu SSL.

Certyfikat SSL jest odnawiany automatycznie podczas łączenia własnej domeny z witryną Bitrix24, ale może to zająć trochę czasu. Z reguły zajmuje to od 30 minut do 3 godzin po podłączeniu domeny i zależy od obciążenia urzędu certyfikacji Let's Encrypt. Gdy certyfikat będzie gotowy, zostanie połączony z Twoją witryną, a to ostrzeżenie nie będzie się pojawiać.

Jeśli otrzymasz komunikat o błędzie Ta domena już istnieje

Możesz otrzymać ten komunikat, jeśli próbujesz użyć nazwy domeny, która jest już używana w Bitrix24.Sites. Możesz również otrzymać ten komunikat, gdy próbujesz użyć słowa bitrix w nazwie własnej domeny. Po prostu nie używaj tego słowa, a ten komunikat o błędzie zniknie.

Jeśli otrzymasz błąd Ta domena już istnieje, ale została przypisana do witryny znajdującej się obecnie w Koszu

Ten komunikat o błędzie może zostać wyświetlony, jeśli próbujesz użyć nazwy domeny, która jest już przypisana do witryny znajdującej się w Koszu.

Musisz przywrócić usuniętą witryne> zmienić nazwę domeny w ustawieniach i zapisać zmiany. Teraz możesz przypisać tę nazwę domeny do nowej witryny internetowej, a ten komunikat o błędzie zniknie.

Korzystanie z serwera proxy CloudFlare DNS

Witryny i sklepy internetowe Bitrix24 nie obsługują domen korzystających z proxy CloudFlare DNS.

Musisz wyłączyć DNS proxy na swoim koncie CloudFlare. Szara ikona w kolumnie Status oznacza, że proxy DNS jest wyłączony. Pomarańczowy oznacza, że jest włączony.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak używać nagłówków H1-H5 Widżet strony: ustawienia zaawansowane Dodaj swoją witrynę do Google Dodaj niestandardowy CSS do witryny lub sklepu internetowego Alert "Wchodzisz na stronę wprowadzającą w błąd" Favicon stron internetowych Połącz swoją witrynę z Google Analytics Usuń widżet witryny Jak przyspieszyć ładowanie strony internetowej Dodaj swoją witrynę do Bing