Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Alert "Wchodzisz na stronę wprowadzającą w błąd"

W niektórych przeglądarkach, na przykład w Google Chrome, podczas otwierania witryny utworzonej w Bitrix24 możesz otrzymać następujący alert:

Co to znaczy?

Kod źródłowy witryn Bitrix24 jest bezpieczny i nie zawiera żadnego złośliwego oprogramowania.

Jednak Google Chrome ma własny mechanizm kontroli bezpieczeństwa. Sprawdzenie odbywa się automatycznie, więc blokowanie może być wykonane z niewłaściwych powodów.

Może się zdarzyć, że Twój Bitrix24 zostanie również zablokowany z powodu zablokowania strony internetowej utworzonej w konstruktorze Bitrix24. Jeśli Twój Bitrix24 i Twoja witryna są hostowane w subdomenach wspólnej domeny, a witryna jest zablokowana z jakiegokolwiek powodu, Google zablokuje również całą domenę zgodnie z jej zasadami.

Nie zalecamy używania wspólnej domeny do hostowania konta Bitrix24 i witryn internetowych w Twoich subdomenach.

Co robić?

Jeśli jesteś pewien, że nie dodałeś żadnego złośliwego oprogramowania do swojej witryny i używasz tylko standardowych szablonów witryn Bitrix24, wykonaj następujące kroki:

  1. Sprawdź swoją witrynę na stronie Bezpieczne przeglądanie – stan witryn.
  2. Potwierdź własność witryny w Google Search Console.
  3. Następnie przeczytaj uwagi dotyczące Twojej witryny internetowej w sekcjach Ręczne działania i Kwestie bezpieczeństwa.
  4. Po naprawienu zidentyfikowanych problemów w każdym raporcie bezpieczeństwa Search Console pojawi się link Request a review, za pomocą którego możesz przesłać prośbę o ponowne sprawdzenie witryny.
  5. Jeśli Twoja witryna jest zablokowana z powodu phishingu, możesz również Zgłosić nieprawidłowe ostrzeżenie o wyłudzaniu danych (phishingu).

Jeśli Google stwierdzi, że Twoja witryna nie stanowi zagrożenia, alerty zostaną usunięte z przeglądarek i wyników wyszukiwania w ciągu 72 godzin.

Zawsze możesz skontaktować się z naszymi partnerami. Pomogą Ci z ustawieniami witryn i Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo