Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sklep internetowy w Bitrix24

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jeśli chcesz sprzedawać produkty lub usługi online, możesz utworzyć sklep internetowy w Bitrix24.

Czytaj więcej: Jak utworzyć sklep internetowy w Bitrix24.


Dlaczego jest potrzebny sklep internetowy

  • Gromadzenie bazy klientów.
  • Sklep internetowy jest domyślnie połączony z CRM. Oznacza to, że wszystkie dane kontaktowe klientów zostaną automatycznie zapisane w CRM.


  • Nowa grupa docelowa. Klienci z innych miast i krajów.
  • Utwórz sklep internetowy i zwiększ procent sprzedaży dzięki klientom z nowych miast i krajów.

  • Sprzedaż o dowolnej porze dnia.
  • Zamówienie w sklepie internetowym można złożyć o każdej porze dnia, niezależnie od świąt i weekendów.

Jak pracować w sklepie internetowym


Skonfiguruj uprawnienia dostępu do sklepu internetowego

Po utworzeniu sklepu ważne jest, aby ustawić do niego uprawnienia dostępu.

Na przykład księgowy nie potrzebuje dostępu do sklepu internetowego, bo nie należy to do jego obowiązków.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do witryn i sklepów internetowych.

Skonfiguruj katalog produktów

Jeśli masz kilka sklepów internetowych, możesz utworzyć osobną sekcję w katalogu produktów dla każdego z nich.

Na przykład sprzedajesz biżuterię: pierścionki i bransoletki. Zrób oddzielną sekcję dla każdego typu produktu. W przyszłości możesz utworzyć własną stronę dla każdej podsekcji.

Jeśli masz kilkadziesiąt produktów, możesz dodać je ręcznie.

Czytaj więcej: Dodaj produkt do Katalogu Produktów.

Jeśli jest więcej produktów, użyj importu.

Czytaj więcej: Import produktów.

Następnie umieść katalog produktów w sklepie internetowym.

Czytaj więcej: Jak umieścić katalog produktów w sklepie internetowym.

Jak skonfigurować sklep internetowy

Jeśli chcesz wyświetlić niedostępne produkty, określić czy VAT będzie wliczony w cenę lub dodać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz to zrobić w Ustawieniach katalogu.

Czytaj więcej: Ustawienia katalogu produktów.

Po utworzeniu katalogu produktów i umieszczeniu go na stronie ważne jest, aby skonfigurować metody płatności.

Czytaj więcej: Systemy płatności w Sklepie internetowym.

Następnie wybierz lub utwórz metody dostawy.

Czytaj więcej: Dodaj usługi dostawy.

Jak zmienić adres Sklepu internetowego i dodać go do wyszukiwarki

Utworzony sklep internetowy otrzymuje losową nazwę w subdomenie *.bitrix24.shop. Możesz po prostu zmienić nazwę i zachować subdomenę lub podłączyć własną domenę.

Czytaj więcej: Połącz witrynę lub sklep internetowy z własną domeną.

Aby klient dowiedział się o Twoim sklepie, dodaj go do wyszukiwarki.

Czytaj więcej:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo