Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Włącz subskrypcję niedostępnych produktów

Włącz opcję Subskrybuj produkty, a Twoi klienci będą otrzymywać powiadomienia, gdy produkt będzie ponownie dostępny w magazynie. A Ty, mając informacje o tym, ilu klientów subskrybuje dany produkt, będziesz w stanie oszacować popyt.


Przejdź do sekcji Sklepy internetowe i otwórz ustawienia sklepu.

W Ustawieniach katalogu aktywuj opcję Włącz powiadomienia o ponownej dostępności w magazynie.

Następnie przejdź do ogólnych ustawień Zarządzania asortymentem.

Zaznacz opcję Włącz subskrypcję produktów niedostępnych w magazynie i odznacz opcję Zezwól na sprzedaż przedmiotów niedostępnych (ilość produktów może być wówczas ujemna).

Czytaj więcej: Zarządzanie asortymentem: Ustawienia.

Po dokonaniu wszystkich ustawień w formularzu produktu niedostępnego pojawi się opcja Powiadom o ponownej dostępności.

Jeśli klient jest autoryzowany, to po kliknięciu przycisku pojawi się powiadomienie o pomyślnej subskrypcji produktu. A jeśli jest to nieautoryzowany klient, musi podać swój adres e-mail, aby otrzymać powiadomienie o subskrypcji.

Gdy tylko produkt pojawi się w magazynie, klient otrzyma wiadomość e-mail z linkiem i będzie mógł go kupić.


Gdzie znaleźć listę klientów, którzy subskrybują produkt

Przejdź do sekcji Sklepy internetowe> Ustawienia> Klienci> Subskrypcje produktu.

Na stronie pojawi się lista z datą subskrypcji, kontaktem użytkownika, nazwą produktu i innymi danymi. Na podstawie tych informacji można oszacować zapotrzebowanie na dany produkt.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak umieścić katalog produktów w sklepie internetowym Jak ukryć produkty w sklepie internetowym