top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Historia CRM

Aby zobaczyć historię zmian w systemie CRM, kliknij CRM> Historia.

Opcja Historia CRM jest dostępna tylko dla subskrybentów planów Start+, CRM+, Standard i Professional.

Jak to działa?

W sekcji Historia możesz zobaczyć, kto i kiedy zmienił lub usunął element CRM.

Rekordy w historii CRM zawierają następujące dane:

  • dokładna data i godzina
  • jednostka (lead, deal, kontakt itp.)
  • użytkownik
  • typ i opis wydarzenia

Możesz także użyć filtrów. Na przykład chcesz zobaczyć tylko kontakty deali, które zostały usunięte w tym miesiącu:

Możesz usunąć rekord, ale nie spowoduje to anulowania zmian.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane