Aplikacja mobilna Bitrix24 ma sekcję CRM. Dotknij przycisku Menu i przewiń w dół do sekcji CRM.
Sekcja Moje działania pomoże Ci śledzić bieżące sprawy. Tutaj możesz tworzyć połączenia, spotkania lub wiadomości e-mail. Aby to zrobić, kliknij strzałkę w prawym górnym rogu. Aby szybko znaleźć konkretne działanie, użyj filtra w górnym menu.
Możesz przeglądać listę Kontaktów i tworzyć nowe. Użyj filtra lub szybkiego wyszukiwania, aby znaleźć potrzebne dane. Ponadto możesz zadzwonić do klienta bezpośrednio z mobilnego CRM, po prostu klikając numer telefonu.
Wszystkie Firmy zostaną wyświetlone w tej sekcji. W menu możesz także posortować listę, użyć filtra oraz edytować informacje o firmie.
Przeglądaj Deale w mobilnym CRM i zmieniaj ich etapy. Aby to zrobić, kliknij Zmień etap i wybierz z listy potrzebny etap.
Możesz również tworzyć nowe Leady, Faktury i Oferty, wyszukiwać je za pomocą filtrów i zmieniać ich status bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
W sekcji Produkty możesz dodawać nowe pozycje, korzystać z filtrów i ustawiać widoczność pól.