Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Ogólny czat firmowy

Czat ogólny jest przeznaczony do komunikacji ze wszystkimi użytkownikami konta Bitrix24. Nowi pracownicy są automatycznie dodawani do tego czatu, natomiast zwalniani są wykluczani. Użytkownicy zewnętrzni nie są dodawani do czatu ogólnego, są uczestnikami tylko czatu grupy/projektu, do której zostali zaproszeni. Korzystaj z czatu ogólnego, aby omawiać tematy istotne dla wszystkich w Twojej firmie.

Nie ma możliwości opuszczenia czatu ogólnego, ale możesz wyłączyć powiadomienia na pasku bocznym.


Ogólne ustawienia czatu dla administratorów Bitrix24

Administrator może edytować ustawienia czatu ogólnego w sekcji Ustawienia Bitrix24.

  1. Otwórz widżet firmowy obok nazwy firmy.
  2. Kliknij Ustawienia.
  3. Przejdź do sekcji Komunikacja.
  4. Rozwiń sekcję Czaty.
  5. Użyj przełącznika, aby włączyć/wyłączyć następujące opcje:

Zezwalaj na publikowanie wiadomości na czacie ogólnym. Wybierz pracowników, którzy mogą wysyłać wiadomości na czat ogólny.

Publikuj powiadomienia o zwolnieniu pracowników na czacie ogólnym. Aktywuj tę opcję, aby powiadamiać swoich pracowników o zwolnieniach użytkowników. Jeśli zwolnisz użytkownika, na czacie ogólnym pojawi się odpowiednie powiadomienie systemowe.

Wysyłaj powiadomienia o zmianach administratorów na czacie ogólnym. Aktywuj tę opcję, aby poinformować swoich pracowników o nowych administratorach konta. Po przypisaniu użytkownikowi uprawnień administratora, na czacie pojawi się o tym powiadomienie systemowe.


W skrócie
  • Czat ogólny jest przeznaczony do komunikacji ze wszystkimi użytkownikami konta Bitrix24.
  • Nowi pracownicy są automatycznie dodawani do tego czatu, natomiast zwalniani są wykluczani.
  • Korzystaj z czatu ogólnego, aby omawiać tematy istotne dla wszystkich w Twojej firmie.
  • Administratorzy mogą edytować ustawienia czatu ogólnego: ograniczać wysyłanie wiadomości i powiadamiać uczestników o zmianach administratora i zwolnieniach użytkowników.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo