Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować

W Bitrix24 możesz tworzyć czaty grupowe, aby komunikować się ze współpracownikami. W tym artykule przeczytasz o typach czatów, ich ustawieniach i możliwościach.


Czat grupowy

Ten czat jest przeznaczony do współpracy. Kliknij ikonę notatki na górze listy czatów i wybierz Czat grupowy.

Wpisz nazwę czatu, prześlij zdjęcie i dodaj uczestników. Podaj opis i skonfiguruj prywatność w bloku Ustawienia czatu. Jeśli funkcja Widoczne w wynikach wyszukiwania jest aktywna, pracownicy firmy będą mogli znaleźć czat według nazwy i dołączyć do niego.

Skonfiguruj uprawnienia dostępu do czatu. Wybierz właściciela i administratorów czatu oraz określ, kto może zarządzać uczestnikami, wysyłać wiadomości i zmieniać motyw:

  • Wszyscy członkowie
  • Administratorzy i właściciel
  • Wyłącznie właściciel

Wideokonferencja

Wideokonferencje to rozmowy grupowe pomiędzy pracownikami a użytkownikami zewnętrznymi. Kiedy tworzysz czat z wideokonferencją, link do niej jest generowany automatycznie. Wyślij link do wideokonferencji uczestnikom, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.
Wideokonferencje HD

Podaj nazwę i opis czatu, dodaj uczestników i skonfiguruj prywatność. Utwórz hasło do zalogowania w sekcji Prywatność, aby uniemożliwić nieupoważnionym użytkownikom dołączenie do wideokonferencji.

Skonfiguruj uprawnienia dostępu. Wybierz właściciela i administratorów czatu oraz określ, kto może zarządzać uczestnikami, wysyłać wiadomości i zmieniać motyw.


W skrócie
  • Bitrix24 oferuje czaty osobiste, grupowe i czaty wideokonferencyjne.
  • W ustawieniach czatu grupowego i wideokonferencji możesz zarządzać listą uczestników, konfigurować uprawnienia dostępu i prywatność.
  • Wideokonferencje można wykorzystywać do rozmów grupowych pomiędzy pracownikami i użytkownikami zewnętrznymi, którzy nie są zarejestrowani w Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo