Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Nowy czat M1 w aplikacji mobilnej

Zaktualizowaliśmy czat w aplikacji mobilnej Bitrix24. Zmieniliśmy interfejs czatu i nawigację, a także zwiększyliśmy szybkość działania aplikacji.


Wygląd czatu

Zaktualizowaliśmy tło czatu i dodaliśmy tryb ciemny w aplikacji mobilnej. Aby włączyć tryb ciemny, przejdź do Menu > Ustawienia > Ustawienia Bitrix24 > Motyw aplikacji > Ciemny.


Sekcja zarządzania czatem

Każdy czat ma specjalną sekcję, która zawiera listę uczestników czatu i kilka dodatkowych opcji. Aby uzyskać do niej dostęp, otwórz czat i dotknij jego nazwy lub zdjęcia pracownika na górze strony.

Zawartość tej sekcji zależy od typu czatu:

  • Czat Moje notatki
  • Wysyłaj wiadomości do siebie w Bitrix24, aby przechowywać osobiste notatki i wersje robocze wiadomości. Tylko właściciel ma dostęp do tego czatu.


  • Bezpośredni czat
  • Rozmawiając z innym pracownikiem, możesz rozpocząć połączenie wideo lub audio, utworzyć czat grupowy lub otworzyć profil użytkownika. Aby przejść do Moich notatek z bezpośredniego czatu, dotknij przycisku z trzema kropkami (...) obok swojego imienia i nazwiska i wybierz odpowiednią opcję.


  • Czat grupowy
  • Rozmawiając z kilkoma pracownikami, możesz rozpocząć grupowe połączenie audio lub wideo i wyłączyć powiadomienia. Stuknij przycisk z trzema kropkami (...) obok swojego imienia i nazwiska, aby przejść do Moich notatek lub opuścić czat.

    Tutaj możesz także zobaczyć listę członków czatu i zaprosić nowych. Klikając przycisk z trzema kropkami (...) obok nazwiska pracownika, możesz:

    • wspomnieć o użytkowniku na czacie
    • wykluczyć użytkownika z czatu
    • wysłać do użytkownika prywatną wiadomość

    Możesz ustawić uprawnienia do zapraszania i wykluczania osób z czatu tylko w wersji przeglądarkowej.
    Nowy czat Bitrix24

Nieprzeczytane wiadomości i status wiadomości

Status wiadomości jest wyświetlany w prawym dolnym rogu. Jeden haczyk oznacza, że wiadomość została wysłana pomyślnie, podwójny haczyk oznacza, że wiadomość została przeczytana.

Nieprzeczytane wiadomości na czacie są teraz oddzielone specjalną szarą linią.


Reakcje i odpowiedzi na wiadomości

Teraz możesz używać emoji jako reakcji na wiadomości. Aby zareagować na wiadomość, dotknij jej i przytrzymaj, a następnie wybierz reakcję emoji z dostępnych opcji. Możesz także szybko polubić wiadomość, klikając ją dwukrotnie.

Aby odpowiedzieć na wiadomość, przesuń ją w lewo.


Wiadomości głosowe

Aby nagrać wiadomość głosową, dotknij i przytrzymaj ikonę mikrofonu. Przesuń w górę, aby kontynuować nagrywanie bez przytrzymywania.

Po zakończeniu nagrywania dotknij ikony zatrzymania. Wyślij wiadomość natychmiast lub najpierw ją odsłuchaj.


Wersje robocze wiadomości

Jeśli opuścisz czat w trakcie pisania wiadomości, nie zostanie ona usunięta. Wiadomości są teraz zapisywane jako wersje robocze, dzięki czemu możesz do nich wracać.

Odpowiedzi na wiadomości innych pracowników są również zapisywane.


Ustawienia czatu

Aby otworzyć ustawienia czatu, wybierz Menu > Ustawienia > Czaty. Tutaj są dostępne następujące opcje:

  • Pokaż historię wiadomości podczas zapraszania użytkowników do czatu (Show message history when inviting users to the chat)
    Aktywuj tę opcję, aby umożliwić nowym uczestnikom czatu przeglądanie historii czatu.
  • Pamięć podręczna wiadomości (Cache messages)
    Włącz tę opcję, aby przeglądać wiadomości i załączniki na czacie bez dostępu do Internetu. Wiadomości i załączniki będą dostępne, jeśli zostały już otwarte podczas uzyskiwania dostępu do sieci.
  • Automatyczne odtwarzanie (Autoplay)
    Włącz lub wyłącz automatyczne odtwarzanie wideo w czatach.

W skrócie
  • Zaktualizowaliśmy czat w aplikacji mobilnej Bitrix24. Zmieniliśmy interfejs czatu i nawigację, a także zwiększyliśmy szybkość działania aplikacji.
  • Zaktualizowaliśmy tło czatu i dodaliśmy tryb ciemny w aplikacji mobilnej. Aby włączyć tryb ciemny, przejdź do Menu > Ustawienia > Ustawienia Bitrix24 > Motyw aplikacji > Ciemny.
  • Status wiadomości jest wyświetlany w prawym dolnym rogu. Jeden haczyk oznacza, że wiadomość została wysłana pomyślnie, podwójny haczyk oznacza, że wiadomość została przeczytana.
  • Skonfiguruj ustawienia czatu: włącz przeglądanie historii czatu dla nowych uczestników, włącz przeglądanie wiadomości i załączników bez dostępu do Internetu, wyłącz automatyczne odtwarzanie wideo.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo