top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Przechowywanie w chmurze

Przestrzeń dyskowa w chmurze jest zapewniona dla każdego konta Bitrix24. W zależności od subskrypcji otrzymasz następującą ilość miejsca:

  • Free plan - 5 Gb
  • Start+ plan - 10 Gb
  • CRM+ plan - 50 Gb
  • Project+ plan - 50 Gb
  • Standard - 100 Gb
  • Professional - 1,024

Administratorzy Bitrix24 mogą uzyskać informacje o przestrzeni dyskowej konta w Subskrypcji> Mój plan Bitrix24:

Tutaj możesz zobaczyć ilość wykorzystanego miejsca do przechowywania i ilość pozostałego miejsca:

  • Rozmiar bazy danych - miejsce w chmurze zajmowane przez bazę danych: zadania, e-maile, informacje CRM (bez plików).
  • Użyte miejsce na dysku - pliki przechowywane (zlokalizowane) na koncie.
  • Darmowa powierzchnia - ilość wolnego dostępnego miejsca.
Przestrzeń dyskowa jest udostępniana na konto i nie może być podzielona między użytkownikami konta przez administratora.

W jaki sposób wykorzystywane jest miejsce do przechowywania danych online?

Kiedy zauważyłeś, że kończy się miejsce na dysku, należy Ci wiedzieć o tym, w jaki sposób przestrzeń dyskowa jest liczona w Bitrix24:
  • Wiadomości e-mail i załączniki do wiadomości e-mail. Może zabraknąć wolnego miejsca ze względu na dużą liczbę wiadomości e-mail i załączników do wiadomości e-mail, z którymi pracujesz w CRM. Aby zmniejszyć ilość używanego miejsca do przechowywania, należy usunąć stare wiadomości e-mail. Wszystkie załączniki e-mail można znaleźć w obszarze Bitrix24.Drive> Dysk firmowy> Pliki z e-maila. Po usunięciu plików z tego folderu nie zapomnij również opróżnić kosza.
  • Moje pliki na Dysku. Pliki przesłane na Mój dysk są również liczone w miejscu do przechowywania. Nie zapomnij także sprawdzić folderów iMessenger, postów na Tablicy Aktywności, komentarzy do postów oraz komentary w zadaniach, aby znaleźć przesłane pliki.
  • Pliki na dysku firmowyms. Użytkownicy Twojego konta Bitrix24 mogą przesyłać pliki do udostępnionej biblioteki dokumentów - czyli na dysk firmowy. Musisz także sprawdzić te pliki. Nie zapomnij o plikach w Koszu.
  • Inni użytkownicy Mojego dysku. Każdy użytkownik Bitrix24 posiada własny dysk z własnymi plikami. Administrator konta Bitrix24 może otworzyć każdy dysk na stronie profilu użytkowników konta, aby sprawdzić ilość miejsca zajmowanego przez pliki każdego użytkownika. Nie zapomnij sprawdzić Kosze plików użytkowników.

  • Dyski grup roboczych. Każda grupa robocza ma własną sekcję Dysk, w której członkowie mogą wysyłać pliki. Nie zapomnij sprawdzić i wyczyścić Kosza.

    Przestrzeń dyskowa nie zwiększyła się po usunięciu danych

    Po usunięciu niepotrzebnych plików, e-maili itp., pamiętaj, że rzeczywiste informacje w chmurze zostaną zaktualizowane w ciągu 24 godzin. Możesz sprawdzić informacje o wolnym miejscu w przestrzeni dyskowej później w sekcji Subskrypcja> Mój plan Bitrix24.

    Co się stanie z danymi, jeśli przestanę płacić za subskrypcję?

    W przypadku, gdy przestaniesz płacić za Bitrix24 CRM +, Project +, Standard lub Professional, twoje dane (przechowywane w Bitrix24) nie zostaną utracone. Jednak gdy ilość miejsca na dysku przekracza limit dozwolony przez darmowy plan (5 Gb) - nie będziesz w stanie wykonywać akcji wewnątrz swojego Bitrix24. Na przykład edytować pliki, przesyłać nowe, wysyłać wiadomości, tworzyć zadania itp. Aby dalej pracować w Bitrix24, musisz usunąć pliki, zadania, wiadomości i inne dane przechowywane na koncie lub odnowić subskrypcję.

    Potrzebuję więcej miejsca

    Jeśli brakuje Ci miejsca na dysku i potrzebujesz więcej miejsca niż przewidziano w planie, oznacza to, że musisz zaktualizować plan. Przejdź do sekcji Subskrypcja> Zaktualizuj. Pamiętaj, że nie możesz osobno kupić dodatkowej przestrzeni dyskowej, możesz jej otrzymać wraz z aktualizacją planu.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane