Gdy Twoja firma ma wielu klientów, leadów i deali, dane te zaczynają zajmować dużo miejsca na dysku.
Porządkowanie systemu CRM ułatwia zwolnienie części miejsca na dysku!
Usuń stare aktywności, historię i wszystkie dane, których już nie potrzebujesz! Lub użyj filtrów i usuń stare deale lub leadów!
Sposób działania
Otwórz CRM > Więcej > Ustawienia > Inne > Wykorzystanie dysku.
Pojawi się okno Porządkowania systemu CRM.
Na górze tabeli możesz zobaczyć całkowitą ilość zajętego miejsca.
Kolorowy wykres przedstawia ilość miejsca zajętą przez różne dane CRM - deale, leadów, aktywności itp.
Możesz także zobaczyć listę wszystkich elementów CRM.
Dane CRM są prezentowane w widoku tabeli. Na przykładzie deali przyjrzymy się kolumnom tabeli:
- Używane przez tabele bazy danych - całkowita ilość miejsca zajętego przez deale (bez plików, historii i aktywności)
- Używane przez pliki - pliki dołączone do deali (obrazy, dokumenty itp.)
- Używane przez historię - historia zmian
- Używane przez aktywności - miejsce zajęte przez aktywności deali (połączenia, wiadomości e-mail i spotkania). Obejmuje również nagrania rozmów
- Używane przez pliki na Bitrix24.Drive - pliki dostępne przez Bitrix24.Drive
- Całkowita ilość zajętego miejsca - całkowita ilość miejsca zajętego przez deale (z plikami, historią i aktywnościami)
Aby zwolnić miejsce na dysku, kliknij przycisk menu po lewej stronie nazwy elementu.
- Usuń deale - całkowicie usuń wszystkie deale
- Usuń aktywności i historię deali - usuń aktywności i historię wyłącznie dla deali
Aby usunąć tylko część deali, użyj filtru.
Na przykład, aby usunąć wszystkie deale ze statusem Nieudane, użyj określonego filtru.