Kliknij pozycję CRM > Więcej > Ustawienia > Inne > Inne ustawienia, aby skonfigurować parametry, których nie było w żadnej innej sekcji ustawień CRM.
Strona Inne ustawienia jest domyślnie podzielona na karty. Można jednak kliknąć przycisk strzałki, aby wszystkie te ustawienia wyświetlić na jednej stronie.
Ogólne
Ustawienia widoku
Używaj suwaka w przeglądarce i edytorze — umożliwia używanie wysuwanego formularza w przypadku leadów, dealów, kontaktów i firm.
Włącz sortowanie według nazwy użytkownika — umożliwia sortowanie osób odpowiedzialnych według ich nazwisk, a nie według identyfikatorów.
Konfigurowanie elementów CRM
Dostępne dla wszystkich (domyślnie) — ustawia element jako domyślnie otwierany. Na przykład każdy pracownik z uprawnieniem do dostępu do otwartych leadów może je wyświetlić.
Domyślny widok listy — można wybrać standardowy widok listy lub widok raportu. W przypadku leadów, dealów i faktur można również wybrać widok kanban.
Eksportuj szczegółowe SKU — umożliwia eksportowanie produktów podczas eksportowania leadów i dealów.
Konfigurowanie leadów
Włącz tryb powtarzania sprzedaży — umożliwia tworzenie powtórzonych leadów po odebraniu wiadomości e-mail lub telefonu od zamkniętych leadów.
Konfigurowanie dealów
Aktualizuj datę zamknięcia podczas przenoszenia na finałowy status — Bitrix24 będzie automatycznie aktualizować datę zamknięcia dealu.
Konfigurowanie faktur
Pokaż podpis Bitrix24 na formularzu widoku faktury — umożliwia wyświetlanie na formularzu widoku faktury podpisu Stronę obsługuje Bitrix24.
Ustawienia auto-generowania
Automatyczne tworzenie kontaktów, firm, deali, faktur i ofert — umożliwia automatyczne tworzenie elementów CRM podczas konwersji (jeśli wypełnione są wszystkie wymagane pola).
Aplikacje
Działanie
Ogólne parametry aktywności
Zapisuj wykonane połączenia i spotkania w kalendarzu — umożliwia zapisywanie informacji o wykonanych rozmowach telefonicznych lub spotkaniach w osobistym kalendarzu pracownika.
Zostaw zadania po usunięciu leadów, kontaktów, deali lub firm — na przykład po usunięciu transakcji działania związane z tą transakcją pozostają aktywne.
Wyświetlaj liczbę leadów i deali bez aktywności w powiadomieniach obszaru roboczego menu — zliczana będzie liczba rekordów CRM bez zaplanowanych działań.
Automatycznie zamknij działania podczas konwersji leadów — wybierz działania, które będą zamykane po konwersji leada.
Domyślny widok listy — można wybrać standardowy widok listy lub widok raportu działań.
Parametry przychodzących wiadomości e-mail
Zapisuj wiadomości w korespondencji klienta, gdy wysłane z emaila pracownika — jeśli pracownik otrzyma wiadomość e-mail od klienta i prześle ją dalej na adres e-mail firmy, wiadomość ta zostanie oznaczona jako korespondencja z klientem.
Parametry wychodzących wiadomości e-mail
Kod serwisowy — wybierz miejsce, w którym zostanie umieszczony kod usługi.
Utwórz dla nowych e-maili — wybierz element CRM (kontakt lub lead), który będzie tworzony po otrzymaniu wiadomości e-mail z nowego adresu e-mail.
Dodaj podpis „Wysłano z Bitrix24” do wiadomości — jeśli opcja ta jest włączona, do wszystkich wychodzących wiadomości e-mail dodawany jest podpis „Wysłano z Bitrix24”.
Historia
Wybierz działania, które będą wyświetlane w sekcji Historia:
- Eksportuj
- Wyświetl
- Usunięcie leada
- Usunięcie kontaktu
- Usunięcie firmy
- Usunięcie dealu
- Usunięcie oferty
Tablica
Statusy i listy rozwijane
Pokaż niewykorzystywane listy wyboru — pokazuje nieaktualne listy wyboru w ustawieniach.
Format
Format nazwy klienta (dla leadów i kontaktów) — umożliwia wybranie formatu nazwy klienta. Na przykład Pan Kowalski albo Jan Kowalski.
Format skrótu zadzwoń do — należy wybrać format linku umożliwiającego dzwonienie do klientów. Domyślnie używany jest format „dzwoń przez telefonię Bitrix24”.
Konwertuj numer na format międzynarodowy — pozwala automatycznie konwertować numery telefonów na format międzynarodowy.
Użyj prostego formatu, aby wyświetlać godzinę utworzenia i modyfikacji — umożliwia wyświetlanie godziny utworzenia elementu CRM lub ostatniej modyfikacji w prostym formacie (bez pokazywania dokładnego czasu).
Preferencje formatu adresu
Wybierz kraj, a Bitrix24 będzie stosować format adresu używany w tym kraju.
Kontrola duplikatów
Wybierz elementy, które wymagają kontroli duplikatów.