top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Inne ustawienia

Kliknij pozycję CRM > Więcej > Ustawienia > Inne > Inne ustawienia, aby skonfigurować parametry, których nie było w żadnej innej sekcji ustawień CRM.

Strona Inne ustawienia jest domyślnie podzielona na karty. Można jednak kliknąć przycisk strzałki, aby wszystkie te ustawienia wyświetlić na jednej stronie.



Ogólne

Ustawienia widoku

Używaj suwaka w przeglądarce i edytorze — umożliwia używanie wysuwanego formularza w przypadku leadów, dealów, kontaktów i firm.

Więcej informacji zawiera artykuł NOWY wysuwany panel CRM

Włącz sortowanie według nazwy użytkownika — umożliwia sortowanie osób odpowiedzialnych według ich nazwisk, a nie według identyfikatorów.

Konfigurowanie elementów CRM

Dostępne dla wszystkich (domyślnie) — ustawia element jako domyślnie otwierany. Na przykład każdy pracownik z uprawnieniem do dostępu do otwartych leadów może je wyświetlić.

Więcej informacji o rolach i uprawnieniach dostępu zawiera artykuł Uprawnienia dostępu w CRM

Domyślny widok listy — można wybrać standardowy widok listy lub widok raportu. W przypadku leadów, dealów i faktur można również wybrać widok kanban.

Więcej informacji o typach widoków zawierają artykuły Widok Kanban w CRM Bitrix24, Nowa siatka CRM, Widok raportu w przypadku leadów (analityczne pulpity nawigacyjne)

Eksportuj szczegółowe SKU — umożliwia eksportowanie produktów podczas eksportowania leadów i dealów.

Konfigurowanie leadów

Włącz tryb powtarzania sprzedaży — umożliwia tworzenie powtórzonych leadów po odebraniu wiadomości e-mail lub telefonu od zamkniętych leadów.

Więcej informacji o powtórzeniach leadów zawiera artykuł Powtarzanie leadów

Konfigurowanie dealów

Aktualizuj datę zamknięcia podczas przenoszenia na finałowy status — Bitrix24 będzie automatycznie aktualizować datę zamknięcia dealu.

Konfigurowanie faktur

Pokaż podpis Bitrix24 na formularzu widoku faktury — umożliwia wyświetlanie na formularzu widoku faktury podpisu Stronę obsługuje Bitrix24.

Więcej informacji zawiera artykuł Opcje płatności online

Ustawienia auto-generowania

Automatyczne tworzenie kontaktów, firm, deali, faktur i ofert — umożliwia automatyczne tworzenie elementów CRM podczas konwersji (jeśli wypełnione są wszystkie wymagane pola).



Aplikacje

Sprawdź wymagane pola niestandardowe — aplikacje zewnętrzne nie mogą wykonywać żadnych działań, jeśli nie są wypełnione wszystkie wymagane pola.



Działanie

Ogólne parametry aktywności

Zapisuj wykonane połączenia i spotkania w kalendarzu — umożliwia zapisywanie informacji o wykonanych rozmowach telefonicznych lub spotkaniach w osobistym kalendarzu pracownika.

Zostaw zadania po usunięciu leadów, kontaktów, deali lub firm — na przykład po usunięciu transakcji działania związane z tą transakcją pozostają aktywne.

Wyświetlaj liczbę leadów i deali bez aktywności w powiadomieniach obszaru roboczego menu — zliczana będzie liczba rekordów CRM bez zaplanowanych działań.


Więcej informacji o licznikach zawiera artykuł Liczniki CRM

Automatycznie zamknij działania podczas konwersji leadów — wybierz działania, które będą zamykane po konwersji leada.

Domyślny widok listy — można wybrać standardowy widok listy lub widok raportu działań.

Parametry przychodzących wiadomości e-mail

Zapisuj wiadomości w korespondencji klienta, gdy wysłane z emaila pracownika — jeśli pracownik otrzyma wiadomość e-mail od klienta i prześle ją dalej na adres e-mail firmy, wiadomość ta zostanie oznaczona jako korespondencja z klientem.

Opcja Zapisuj wiadomości w korespondencji klienta, gdy wysłane z emaila pracownika jest związana z integracją poczty internetowej z technologią Wyślij i zapisz, która nie jest już dostępna. Ta opcja nie jest już zatem dostępna w Bitrix24.

Parametry wychodzących wiadomości e-mail

Kod serwisowy — wybierz miejsce, w którym zostanie umieszczony kod usługi.

Utwórz dla nowych e-maili — wybierz element CRM (kontakt lub lead), który będzie tworzony po otrzymaniu wiadomości e-mail z nowego adresu e-mail.

Dodaj podpis „Wysłano z Bitrix24” do wiadomości — jeśli opcja ta jest włączona, do wszystkich wychodzących wiadomości e-mail dodawany jest podpis „Wysłano z Bitrix24”.



Historia

Wybierz działania, które będą wyświetlane w sekcji Historia:

  • Eksportuj
  • Wyświetl
  • Usunięcie leada
  • Usunięcie kontaktu
  • Usunięcie firmy
  • Usunięcie dealu
  • Usunięcie oferty
Więcej informacji o historii CRM zawiera artykuł Historia CRM


Tablica

Pokazuj wiadomości i działania na Tablicy — umożliwia publikowanie wiadomości i działań na Tablicy CRM.



Statusy i listy rozwijane

Pokaż niewykorzystywane listy wyboru — pokazuje nieaktualne listy wyboru w ustawieniach.

Więcej informacji zawiera artykuł Statusy i listy rozwijane (listy wyboru)


Format

Format nazwy klienta (dla leadów i kontaktów) — umożliwia wybranie formatu nazwy klienta. Na przykład Pan Kowalski albo Jan Kowalski.

Format skrótu zadzwoń do — należy wybrać format linku umożliwiającego dzwonienie do klientów. Domyślnie używany jest format „dzwoń przez telefonię Bitrix24”.

Konwertuj numer na format międzynarodowy — pozwala automatycznie konwertować numery telefonów na format międzynarodowy.

Użyj prostego formatu, aby wyświetlać godzinę utworzenia i modyfikacji — umożliwia wyświetlanie godziny utworzenia elementu CRM lub ostatniej modyfikacji w prostym formacie (bez pokazywania dokładnego czasu).

Preferencje formatu adresu

Wybierz kraj, a Bitrix24 będzie stosować format adresu używany w tym kraju.



Kontrola duplikatów

Wybierz elementy, które wymagają kontroli duplikatów.

Więcej informacji o kontroli duplikatów zawiera artykuł Kontrola duplikatów
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane