Eksport umożliwia przeniesienie danych z Bitrix24 do innego systemu, wykonanie kopii zapasowej danych lub analizę danych z CRM w programach firm trzecich.
Warunki eksportu
- Możesz wyeksportować leady, deale, kontakty, firmy, oferty i faktury. W leadach i fakturach możesz eksportować elementy na określonych etapach, ale w dealach musisz eksportować każdy lejek osobno.
- Tylko pracownicy z uprawnieniami do eksportowania elementów z CRM mogą wyeksportować elementy.
- Elementy można eksportować tylko z widoku Lista.
- Możesz eksportować elementy w formatach csv i xls.
- Plik xls jest tabelą, która nadaje się do analizy danych w MS Excel i wykresów.
- Plik csv to plik tekstowy z wartościami oddzielonymi przecinkami. Można go otworzyć w dowolnym edytorze tekstowym.
Jak eksportować elementy CRM?
Otwórz listę potrzebnych elementów CRM.
Wszystkie elementy listy zostaną połączone w plik. Korzystając z filtra, możesz wybrać elementy, których potrzebujesz:
Dane zostaną wyeksportowane z pól wyświetlanych na liście. Aby zmienić zestaw pól, kliknij koło zębate w lewym rogu listy. Zaznacz pola, których potrzebujesz.
Kliknij koło zębate i wybierz format eksportu. W oknie, które się otworzy, możesz wybrać potrzebne opcje:
- Wyeksportuj wszystkie pola deali i Eksportuj wszystkie pola kontaktów i firm - te opcje pozwalają na jednoczesne zapisanie wszystkich pól z elementów do pliku.
- Eksportuj szczegółowe SKU - ta opcja pozwala na załadowanie danych produktów do pliku.
Następnie kliknij Uruchom, poczekaj na zakończenie eksportu i pobierz plik z danymi.