Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Eksport danych z CRM

Eksport umożliwia przeniesienie danych z Bitrix24 do innego systemu, wykonanie kopii zapasowej danych lub analizę danych z CRM w programach firm trzecich.


Warunki eksportu

  • Możesz wyeksportować leady, deale, kontakty, firmy, oferty i faktury. W leadach i fakturach możesz eksportować elementy na określonych etapach, ale w dealach musisz eksportować każdy lejek osobno.
  • Tylko pracownicy z uprawnieniami do eksportowania elementów z CRM mogą wyeksportować elementy.
  • Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

  • Elementy można eksportować tylko z widoku Lista.
  • Możesz eksportować elementy w formatach csv i xls.
    • Plik xls jest tabelą, która nadaje się do analizy danych w MS Excel i wykresów.
    • Plik csv to plik tekstowy z wartościami oddzielonymi przecinkami. Można go otworzyć w dowolnym edytorze tekstowym.
W Bitrix24 możesz importować tylko pliki w formacie csv. Dlatego jeśli tworzysz kopię zapasową elementów przed importowaniem lub integracją, wybierz tę opcję.


Jak eksportować elementy CRM?

Otwórz listę potrzebnych elementów CRM.

Wszystkie elementy listy zostaną połączone w plik. Korzystając z filtra, możesz wybrać elementy, których potrzebujesz:

Czytaj więcej: Filtry w CRM.

Dane zostaną wyeksportowane z pól wyświetlanych na liście. Aby zmienić zestaw pól, kliknij koło zębate w lewym rogu listy. Zaznacz pola, których potrzebujesz.

Kliknij koło zębate i wybierz format eksportu. W oknie, które się otworzy, możesz wybrać potrzebne opcje:

  • Wyeksportuj wszystkie pola deali i Eksportuj wszystkie pola kontaktów i firm - te opcje pozwalają na jednoczesne zapisanie wszystkich pól z elementów do pliku.
  • Eksportuj szczegółowe SKU - ta opcja pozwala na załadowanie danych produktów do pliku.

Następnie kliknij Uruchom, poczekaj na zakończenie eksportu i pobierz plik z danymi.

Uwagi dotyczące eksportowania kontaktów

Możesz wyeksportować tylko te kontakty, w których włączona jest opcja Uwzględniono w eksporcie.

Możesz wyłączać i włączać tę opcję w formularzu elementu lub za pomocą działań grupowych.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo