Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Cele sprzedażowe

Cel sprzedażowy jest narzędziem rozwoju firmy, które pomaga zaplanować przepływ pieniędzy do firmy i kontrolować wydajność pracowników.

Jak utworzyć cel sprzedażowy w Bitrix24?

Przejdź do sekcji CRM> Więcej> Start.

Kliknij skonfiguruj cel sprzedażowy, aby otworzyć ustawienia.

Wybierz okres, w którym chcesz zrealizować cel sprzedażowy: miesiąc, kwartał, półrocze lub rok.

Wybierz cel sprzedażowy: łączną kwotę lub liczbę udanych deali.

Wybierz widok celu sprzedażowego: według pracowników, lejków lub całej firmy.

Czytaj więcej w artykule: Lejki sprzedażowe w Bitrix24 CRM.

Określ cel. Aby dodać pracowników, kliknij Dodaj więcej. Zapisz zmiany.

Masz określony cel sprzedażowy. Teraz możesz ocenić, jak efektywnie radzi sobie firma i poszczególni pracownicy.

Możesz zezwolić lub zabronić określonym pracownikom przeglądania i edycji celu sprzedażowego.

Uprawnienia dostępu do celu sprzedażowego możesz skonfigurować w sekcji CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.

Czytaj więcej w artykule: Uprawnienia dostępu w systemie CRM.

Potrzebuję więcej informacji do analityki, gdzie mogę je znaleźć?

Dodaj kolejny cel sprzedażowy. W pierwszym przypadku określiliśmy cel sprzedażowy dla pracowników. W drugim przypadku określimy cel dla całej firmy.

Kliknij Dodaj raport> Deal> Cel sprzedażowy.

Wybierz widok celu sprzedażowego dla całej firmy:

Teraz możesz jednocześnie śledzić wydajność poszczególnych pracowników i całej firmy. Jest to wygodne, jeśli w sprzedaż zaangażowanych jest kilka działów lub duża liczba pracowników.

Wszystkie raporty są gromadzone w osobnej sekcji Analityka CRM. W tej sekcji znajdziesz informacje o sprzedaży, klientach, wydajności pracowników itp.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo