top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24

Partnerzy Bitrix24 mogą pomóc wybrać optymalny plan subskrypcji Bitrix24 i zapewnić dodatkowe usługi dostosowywania produktów.

Jeśli chcesz poprosić o pomoc partnerów Bitrix24, przejdź do strony Partnerzy Bitrix24 i wybierz najbliższego partnera z Twojego kraju.

Po podpisaniu umowy partner Bitrix24 wyśle Ci specjalny klucz.

Administrator Bitrix24 musi aktywować klucz w sekcji Subskrypcja> Wsparcie:

Następnie kliknij przycisk Wyślij wiadomość:

Zostanie otwarty czat Wsparcia partnerskiego Bitrix24. Tutaj możesz zadać pytanie partnerowi Bitrix24:

Lub możesz wpisać Support w pasku wyszukiwania:

Uwaga: oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to zobaczyć różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.
W każdej chwili możesz przywrócić Wsparcie Bitrix24. Czytaj więcej w tym artykule: Jak aktywować Wsparcie Bitrix24
Uwaga:
  • Tylko administrator Bitrix24 może aktywować wsparcie partnerskie Bitrix24.
  • Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na twoje konto mogą skontaktować się ze wsparciem technicznym Bitrix24.
  • Partnerzy Bitrix24 mogą mieć własne zasady i warunki udzielania wsparcia.
  • Po aktywacji wsparcia partnerskiego wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne.
  • Wszystkie zapytania partnera z bezpłatnego portalu Bitrix24 lub portalu NFR są obsługiwane przez konsultantów, bez przesyłania zapytań do inżynierów wsparcia technicznego.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane