Partnerzy Bitrix24 mogą pomóc wybrać optymalny plan subskrypcji Bitrix24 i zapewnić dodatkowe usługi dostosowywania produktów.
Jeśli chcesz poprosić o pomoc partnerów Bitrix24, przejdź do strony Partnerzy Bitrix24 i wybierz najbliższego partnera z Twojego kraju.
Po podpisaniu umowy partner Bitrix24 wyśle Ci specjalny klucz.
Administrator Bitrix24 musi aktywować klucz w sekcji Subskrypcja> Wsparcie:
Następnie kliknij przycisk Wyślij wiadomość:
Zostanie otwarty czat Wsparcia partnerskiego Bitrix24. Tutaj możesz zadać pytanie partnerowi Bitrix24:
Lub możesz wpisać Support w pasku wyszukiwania:
- Tylko administrator Bitrix24 może aktywować wsparcie partnerskie Bitrix24.
- Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na twoje konto mogą skontaktować się ze wsparciem technicznym Bitrix24.
- Partnerzy Bitrix24 mogą mieć własne zasady i warunki udzielania wsparcia.
- Po aktywacji wsparcia partnerskiego wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne.
- Wszystkie zapytania partnera z bezpłatnego portalu Bitrix24 lub portalu NFR są obsługiwane przez konsultantów, bez przesyłania zapytań do inżynierów wsparcia technicznego.