Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24

Partnerzy Bitrix24 mogą pomóc wybrać optymalny plan subskrypcji Bitrix24 i zapewnić dodatkowe usługi dostosowywania produktów.

Jeśli chcesz poprosić o pomoc partnerów Bitrix24, przejdź do strony Partnerzy Bitrix24 i wybierz najbliższego partnera z Twojego kraju.

Po podpisaniu umowy partner Bitrix24 wyśle Ci specjalny klucz.

Administrator Bitrix24 musi aktywować klucz w sekcji Subskrypcja> Wsparcie:

Następnie kliknij przycisk Wyślij wiadomość:

Zostanie otwarty czat Wsparcia partnerskiego Bitrix24. Tutaj możesz zadać pytanie partnerowi Bitrix24:

Lub możesz wpisać Support w pasku wyszukiwania:

Uwaga: oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to zobaczyć różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.
W każdej chwili możesz przywrócić Wsparcie Bitrix24. Czytaj więcej w tym artykule: Jak aktywować Wsparcie Bitrix24
Uwaga:
  • Tylko administrator Bitrix24 może aktywować wsparcie partnerskie Bitrix24.
  • Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na twoje konto mogą skontaktować się ze wsparciem technicznym Bitrix24.
  • Partnerzy Bitrix24 mogą mieć własne zasady i warunki udzielania wsparcia.
  • Po aktywacji wsparcia partnerskiego wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne.
  • Wszystkie zapytania partnera z bezpłatnego portalu Bitrix24 lub portalu NFR są obsługiwane przez konsultantów, bez przesyłania zapytań do inżynierów wsparcia technicznego.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo