Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak odbierać płatności w formularzu deala

CRM.Płatności to narzędzie do sprzedaży online, za pomocą którego możesz przyjmować płatności bezpośrednio w formularzu deala.

Narzędzie CRM.Dostawa nie jest jeszcze dostępne. Pracujemy nad jak najszybszym dodaniem go.

Ustawienia wstępne

Przed korzystaniem ze sklepu CRM upewnij się, że wykonałeś 3 poniższe kroki:

  • Podaj dane swojej firmy na stronie płatności.
  • Podłącz usługę SMS, na przykład Twilio.
  • Skonfiguruj systemy płatności w Centrum sprzedaży
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Jak korzystać z CRM.Płatności

  1. Przejdź do CRM> Deale. Otwórz formularz deala i kliknij Odbierz płatność.
  2. Nie widzę przycisku Odbierz płatność

    Jeśli w formularzu elementu nie ma opcji Odbierz płatność, przycisk najprawdopodobniej jest ukryty.

    Kliknij koło zębate, a następnie wybierz opcję Pokaż przycisk Akceptuj płatność.

  3. Dodaj produkty lub usługi do zamówienia.
  4. Jeśli dodałeś produkty wcześniej w formularzu deala, ta sekcja zostanie automatycznie wypełniona.
  5. Upewnij się, że systemy płatności są podłączone.
  6. Usługi dostawy nie są jeszcze dostępne. Pracujemy nad udostępnieniem ich wkrótce.
  7. W sekcji Automatyzacja wybierz etap, do którego chcesz przenieść deal po opłaceniu zamówienia.
  8. Kliknij Wyślij.
  9. Klient otrzyma wiadomość SMS z linkiem do strony zamówienia.

Jak to działa dla klienta?

Menedżer wysyła klientowi SMS z linkiem do strony zamówienia.

Klient klika link i sprawdza informacje o swoim zamówieniu. Następnie wybiera odpowiednią metodę płatności (w naszym przypadku jest to PayPal) i klika przycisk Zapłać.

Klient zostanie przekierowany na stronę swojego konta PayPal, gdzie musi potwierdzić płatność. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail klienta.

W formularzu CRM zobaczysz wybrany przez klienta sposób płatności.

Kiedy klient zapłaci za zamówienie, otrzymasz potwierdzenie płatności w formularzu deala.

CRM.Płatności to narzędzie do sprzedaży online, za pomocą którego możesz przyjmować płatności bezpośrednio w formularzu deala.

Procedura jest następująca: wysyłasz klientowi SMS-a z linkiem do strony zamówienia > klient klika link i wybiera wygodny sposób płatności.

Jak to działa

W mobilnym CRM otwórz formularz deala i kliknij Odbierz płatność.

Wybierz Tylko płatność (Payment only).

Dodaj produkty, klikając +. Kliknij Kontynuuj.

Upewnij się, że masz podłączony co najmniej jeden system płatności.

Obecnie systemy płatności można konfigurować tylko w komputerowej wersji Bitrix24.

Wyślij link do klienta.

Aby korzystać z wiadomości SMS w CRM.Płatności, musisz najpierw skonfigurować integrację z usługą przesyłania wiadomości SMS.

Po wysłaniu wiadomości informacje o płatności pojawią się w formularzu deala.

Możesz ponownie wysłać klientowi link do płatności, jeśli z jakiegoś powodu go nie otrzymał. Kliknij przycisk trzech kropek i wybierz opcję Wyślij link ponownie.

Na osi czasu deala zawsze możesz sprawdzić treść wiadomości oraz status płatności.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo