top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Jak klient płaci za zamówienie w Sklepie CRM

Zobaczmy, jak klient płaci za zamówienie w sklepie CRM.

Menedżer wysyła klientowi SMS z linkiem do strony zamówienia.

Czytaj jak pracować z zamówieniami w artykule Sklep CRM.

Klient klika link i sprawdza informacje o swoim zamówieniu. Następnie wybiera odpowiednią metodę płatności (w naszym przypadku jest to PayPal) i klika przycisk Zapłać.

Klient zostanie przekierowany na stronę swojego konta PayPal, gdzie musi potwierdzić płatność. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail klienta.

W formularzu CRM zobaczysz wybrany przez klienta sposób płatności.

Kiedy klient zapłaci za zamówienie, otrzymasz potwierdzenie płatności w formularzu deala.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane