top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Sklep CRM: umieść kontakty firmowe na stronie zamówienia

W Bitrix24 możesz otrzymywać płatności od swoich klientów za pośrednictwem Sklepu CRM. Aby to zrobić, musisz podłączyć systemy płatności, a także wskazać wszystkie informacje o zamówieniu, w tym dane kontaktowe Twojej firmy.

Dzięki podanym informacjom kontaktowym klient może się z Tobą skontaktować, jeśli ma pytania.

Wprowadź dane swojej firmy

W formularzu deala kliknij opcję Akceptuj płatność. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij Wprowadź dane firmy.

Jeśli podałeś już numer telefonu swojej firmy w sekcji Dane mojej firmy CRM, numer zostanie dodany automatycznie. Klient zobaczy pierwszy numer dodany do szczegółów firmy.

Jeśli Twoja firma ma kilka numerów telefonów, możesz wybrać, który będzie wyświetlany na stronie płatności za zamówienie.

Jeśli nie podałeś jeszcze numeru firmy, możesz kliknąć przycisk Edytuj szczegóły płatności i dodać numer telefonu swojej firmy. Dodany numer zostanie automatycznie wyświetlony na stronie płatności za zamówienie.

Edytuj nagłówek strony

Domyślnie nazwa firmy i numer zamówienia są wyświetlane w nagłówku strony. Numer telefonu firmy jest wyświetlany na dole strony. Jeśli chcesz edytować informacje podane w nagłówku, na przykład usunąć numer zamówienia, możesz wyłączyć domyślny nagłówek i dodać nowy.

Aby wyłączyć domyślny nagłówek, otwórz Sklep internetowy z możliwością czatu> przejdź do sekcji Kasa> kliknij Edycja.

Wybierz pierwszy blok i kliknij przycisk Projekt. Następnie odznacz opcję Wyświetl nagłówek.

Po wyłączeniu domyślnego nagłówka nazwa firmy i numer zamówienia nie będą wyświetlane na stronie płatności za zamówienie.

Aby utworzyć nowy nagłówek strony, kliknij Dodaj blok na stronie zamówienia.


Polecane artykuły:
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane