Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

RPA: skonfiguruj workflow

Każdy workflow RPA ma etapy w kanbanie. Każdy element w kanbanie musi zostać przeniesiony z pierwszego etapu do ostatniego, co oznacza zakończenie workflow z tym konkretnym elementem, na przykład zatwierdzenie urlopu lub podróży służbowej.


Etapy w kanbanie

Etapy w kanbanie workflow RPA nie różnią się od etapów w CRM. Etapy można dostosowywać: dodawać nowe, edytować i usuwać niepotrzebne.

Aby skonfigurować etapy, kliknij koło zębate w kanbanie i wybierz Ustawienia etapu.

Jeśli chcesz skonfigurować konkretny etap, najedź na niego i kliknij ołówek. Następnie wybierz potrzebne działanie: zmień kolor, nazwę lub usuń etap.

W suwaku możesz edytować etapy, dodawać nowe i usuwać niepotrzebne.

Aby zmienić nazwę etapu, najedź myszą na etap, a następnie kliknij ołówek. Jeśli chcesz zmienić kolor, zwrócić oryginalną nazwę lub usunąć etap, kliknij odpowiednią ikonę.

Nie możesz usunąć pierwszego etapu i ostatniego pomyślnego etapu. Nie możesz również dodać kolejnego pomyślnego etapu, może być tylko jeden.

Zapisz zmiany.


Zadania

Dzięki zadaniom odpowiedzialni pracownicy mogą zobaczyć, jakie działania powinni wykonać na każdym etapie. Na przykład zatwierdzić lub odrzucić dokument. Dostępne są cztery typy zadań:

  • Zatwierdź lub odrzuć
  • Żądanie informacji
  • Przegląd informacji
  • Przenieś do etapu

Aby dodać zadanie, kliknij odpowiedni przycisk w kanbanie.

Dodanie zadań do pierwszego etapu jest niedostępne.

Wybierz potrzebny typ zadania.

W naszym przykładzie wybierzemy typ Zatwierdź lub odrzuć.

Następnie otworzy się suwak z dwiema sekcjami: Ogólne i Pokaż pola. W sekcji Ogólne, w bloku Zadanie, podaj nazwę i opis zadania.

W sekcji Odpowiedzialny wybierz pracownika, którzy wykona to zadanie. Może to być jeden konkretny pracownik lub kilku pracowników w określonej kolejności.

Istnieje dwie domyślne opcje:

  • Kolejka użytkowników - dodaj pracowników do listy, którzy muszą wykonać zadanie. Wybierz opcje kolejki: Dowolne wyszczególnione, Dowolne (liczba), Wszystkie w kolejce, Wszystkie.
  • Kierownicy pracownika - w tym przypadku nie musisz wybierać konkretnych odpowiedzialnych, zostaną oni automatycznie określeni zgodnie ze strukturą firmy.

W razie potrzeby możesz pominąć nieobecnych pracowników, wskazać zastępcę i wskazać ostatnią osobę, która zatwierdzi workflow.

Kliknij znak zapytania, aby dowiedzieć się więcej o działaniu wybranej opcji.

W sekcji Przyciski wybierz kolor i nazwę przycisków, a także etap, na który przejdzie element po wykonaniu zadania przez odpowiedzialnego pracownika.

W sekcji Pokaż pola wybierz pola, które odpowiedzialny pracownik będzie widział w formularzu elementu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo