Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ustawienia Sales Intelligence

Kliknij Sales Intelligence> Ustawienia, aby skonfigurować okno atrybucji i domeny linkujące.

Okno atrybucji

Na przykład klient zobaczył Twoją reklamę na Facebooku, wszedł na Twoją stronę internetową i wypełnił formularz CRM. Nowy lead zostanie dodany do CRM, a ścieżka klienta będzie wyglądać następująco:

10 dni później ten klient postanowił wrócić na Twoją witrynę i po prostu wpisał adres URL w pasku wyszukiwania. Na stronie klient wykonał pewne czynności, które zostały zarejestrowane jako Inny ruch, tj. ruch niezwiązany z żadnym z podłączonych źródeł.

Czytaj więcej o źródłach ruchu: Podłącz źródła ruchu

Jednak wiesz, że ten klient zobaczył Twoją reklamę na Facebooku i chcesz odzwierciedlić te dane w CRM.

W takim przypadku możesz skonfigurować Okno atrybucji:

Domyślnie okres atrybucji wynosi 28 dni. Jeśli klient wykona powtórne czynności na Twojej stronie w ciągu 28 dni, takie leady/deale będą przypisane do głównego źródła (w naszym przypadku to Facebook) i zostaną odzwierciedlone w raportach.

Okres atrybucji zależy od działalności konkretnej firmy. Na przykład przy zakupie samochodu lub nieruchomości okres ten może wynosić sześć miesięcy. A przy zakupie jedzenia - 7-10 dni.

Okna atrybucji można również używać w przypadku leadów i deali:

Rozważmy inny przykład. Klient zobaczył Twoją reklamę na Facebooku, kliknął link do strony i wypełnił formularz. CRM utworzy deal i kontakt ze źródłem Facebook.

Jeśli w ciągu najbliższych 28 dni ręcznie utworzymy lead lub deal powiązany z tym kontaktem, taki element również otrzyma źródło Facebook.

Domeny linkujące

Bitrix24 automatycznie rozpoznaje popularne sieci społecznościowe jako źródła ruchu, nawet bez użycia tagów utm_source.

Możesz wyłączyć tę funkcję w sekcji Domeny linkujące w ustawieniach analizy sprzedaży:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Połącz swój sklep internetowy z Sales Intelligence Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu Sprawdź obsługę śledzenia połączeń Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie Skonfiguruj tagi UTM w Google Ads i na Facebooku Podłącz źródła ruchu