Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sales Intelligence w Bitrix24

Sales Intelligence pomaga ocenić, który kanał marketingowy działa najlepiej i jest wart wydanych pieniędzy.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Pięć narzędzi CRM

Współczesny CRM opiera się nie tylko na leadach i dealach, ale także na zestawie innych narzędzi. Bitrix24 oferuje następujące narzędzia:

  • Centrum kontaktowe - wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientami zgrupowane są w sekcji Centrum kontaktowe. Wszystkie informacje uzyskane podczas komunikacji z klientami są automatycznie dodawane do CRM.
  • CRM - w sekcji CRM możesz kontynuować komunikację z klientami, dodawać nowe deale, tworzyć faktury itp. W tej sekcji przechowywane są wszystkie informacje o klientach.
  • Marketing CRM - znalezienie nowych klientów jest skomplikowanym zadaniem dla każdej firmy i ważne jest, aby współpracować z istniejącą bazą klientów. W sekcji Marketing CRM możesz podzielić bazę klientów na segmenty i rozpocząć różne kampanie marketingowe dla każdego segmentu.
  • Analityka CRM - znajdź słabe punkty w procesach sprzedażowych firmy dzięki raportom Analityki CRM. Analityka CRM ocenia efektywność menedżerów i pokazuje, na którym etapie deala tracisz klientów.

Jest piąty element, który ocenia efektywność kanałów marketingowych - Sales Intelligence.

Czym jest Sales Intelligence?

Sales Intelligence śledzi, który kanał marketingowy jest bardziej skuteczny i przynosi firmie więcej pieniędzy.

Sales Intelligence oblicza, ile pieniędzy wydano na każde źródło leadów i ile zarobiono na tych leadach.

Główne cechy Sales Intelligence:

  • Pomaga zrozumieć, ile pieniędzy wydano na pozyskanie jednego klienta.
  • Możesz dodać informacje o wydajności każdego kanału marketingowego do jednego raportu.
  • Pomaga w zarządzaniu budżetem marketingowym.
  • Możesz zobaczyć pełną ścieżkę klienta.

Jak skonfigurować Sales Intelligence w Bitrix24?

Sales Intelligence należy skonfigurować po obu stronach. Na przykład musisz skonfigurować Sales Intelligence zarówno w Bitrix24, jak i na Facebooku.

Ograniczenia liczby elementów CRM dla Sales Intelligence

Maksymalna liczba Leadów, Deali, Kontaktów lub Firm, których możesz użyć do pracy w Sales Intelligence, zależy od planu taryfowego:

  • Free - 1 000
  • Basic - 1 000
  • Standard - 100 000
  • Professional - 100 000
  • Enterprise 250 - 200 000
  • Enterprise 500 - 300 000
  • Enterprise 1000 - 400 000, potem +100,000 w każdym kolejnym planie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo