Sales Intelligence pozwala śledzić, gdzie klient zobaczył Twój adres e-mail lub numer telefonu. Określ oddzielny numer telefonu lub adres e-mail dla każdego źródła ruchu w Twojej witrynie.
Jak to działa?
Na przykład masz stronę na Facebooku. Dodaj link ze specjalnym kodem UTM do informacji kontaktowych znajdujących się w Twojej witrynie.
Twoja witryna zawiera dane kontaktowe: numer telefonu i adres e-mail.
Teraz musisz zamienić ten adres e-mail i numer telefonu w zależności od źródła ruchu, aby dowiedzieć się, w jaki sposób klient dotarł do Twojej witryny.
Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu
Przede wszystkim musisz przypisać numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu.
Kliknij Sales Intelligence> E-mail.
Na przykład przypiszmy specjalny adres e-mail do strony na Facebooku.
Zapisz zmiany.
Podłącz witrynę
Następnie musisz połączyć swoją witrynę z Sales Intelligence. Kliknij opcję Sales Intelligence> Własna witryna.
Podaj adres swojej witryny> kliknij Przetestuj witrynę.
Bitrix24 automatycznie znajdzie na stronie wszystkie numery telefonów i adresy mailowe.
Kliknij przycisk Wyświetl w witrynie.
Na górze zobaczysz specjalny pasek narzędzi.
Pierwsza lista zawiera wszystkie znalezione adresy e-mail i numery telefonów. Na przykład kliknij adres e-mail, a zobaczysz, gdzie znajduje się ten adres.
Druga lista wyświetli, jak ta strona będzie wyglądać dla klientów, którzy odwiedzili witrynę z Twojej strony na Facebooku. Jak widać, adres e-mail zamienia się automatycznie.
Wynik
Klient, który kliknie link do Twojej witryny na Facebooku, zobaczy wybrany adres e-mail. Jeśli wyśle Ci wiadomość e-mail, Bitrix24 automatycznie wykryje, że klient pochodzi z Facebooka i wyświetli Facebook> E-mail jako ścieżkę klienta.
Możesz zamieniać numery telefonów w ten sam sposób.