Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie

Sales Intelligence pozwala śledzić, gdzie klient zobaczył Twój adres e-mail lub numer telefonu. Określ oddzielny numer telefonu lub adres e-mail dla każdego źródła ruchu w Twojej witrynie.

Jak to działa?

Na przykład masz stronę na Facebooku. Dodaj link ze specjalnym kodem UTM do informacji kontaktowych znajdujących się w Twojej witrynie.

Czytaj, jak używać kodów UTM w artykule: Połącz źródła ruchu

Twoja witryna zawiera dane kontaktowe: numer telefonu i adres e-mail.

Teraz musisz zamienić ten adres e-mail i numer telefonu w zależności od źródła ruchu, aby dowiedzieć się, w jaki sposób klient dotarł do Twojej witryny.

Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Przede wszystkim musisz przypisać numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu.

Czytaj więcej w artykule:Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Kliknij Sales Intelligence> E-mail.

Na przykład przypiszmy specjalny adres e-mail do strony na Facebooku.

Zapisz zmiany.

Podłącz witrynę

Następnie musisz połączyć swoją witrynę z Sales Intelligence. Kliknij opcję Sales Intelligence> Własna witryna.

Podaj adres swojej witryny> kliknij Przetestuj witrynę.

Jeśli na tej stronie znajduje się widżet witryny Bitrix24 lub formularz internetowy CRM, połączenie zostanie nawiązane automatycznie. W przypadku innych witryn należy wstawić specjalny kod przed tagiem zamykającym body.

Bitrix24 automatycznie znajdzie na stronie wszystkie numery telefonów i adresy mailowe.

Kliknij przycisk Wyświetl w witrynie.

Na górze zobaczysz specjalny pasek narzędzi.

Pierwsza lista zawiera wszystkie znalezione adresy e-mail i numery telefonów. Na przykład kliknij adres e-mail, a zobaczysz, gdzie znajduje się ten adres.

Druga lista wyświetli, jak ta strona będzie wyglądać dla klientów, którzy odwiedzili witrynę z Twojej strony na Facebooku. Jak widać, adres e-mail zamienia się automatycznie.

Wynik

Klient, który kliknie link do Twojej witryny na Facebooku, zobaczy wybrany adres e-mail. Jeśli wyśle Ci wiadomość e-mail, Bitrix24 automatycznie wykryje, że klient pochodzi z Facebooka i wyświetli Facebook> E-mail jako ścieżkę klienta.

Możesz zamieniać numery telefonów w ten sam sposób.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo