top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zamień adresy e-mail lub numery telefonów w witrynie

Sales Intelligence pozwala śledzić, gdzie klient zobaczył Twój adres e-mail lub numer telefonu. Określ oddzielny numer telefonu lub adres e-mail dla każdego źródła ruchu w Twojej witrynie.

Jak to działa?

Na przykład masz stronę na Facebooku. Dodaj link ze specjalnym kodem UTM do informacji kontaktowych znajdujących się w Twojej witrynie.

Czytaj, jak używać kodów UTM w artykule: Połącz źródła ruchu

Twoja witryna zawiera dane kontaktowe: numer telefonu i adres e-mail.

Teraz musisz zamienić ten adres e-mail i numer telefonu w zależności od źródła ruchu, aby dowiedzieć się, w jaki sposób klient dotarł do Twojej witryny.

Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Przede wszystkim musisz przypisać numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu.

Czytaj więcej w artykule:Przypisz numery telefonów i adresy e-mail do źródeł ruchu

Kliknij Sales Intelligence> E-mail.

Na przykład przypiszmy specjalny adres e-mail do strony na Facebooku.

Zapisz zmiany.

Podłącz witrynę

Następnie musisz połączyć swoją witrynę z Sales Intelligence. Kliknij opcję Sales Intelligence> Własna witryna.

Podaj adres swojej witryny> kliknij Przetestuj witrynę.

Jeśli na tej stronie znajduje się widżet witryny Bitrix24 lub formularz internetowy CRM, połączenie zostanie nawiązane automatycznie. W przypadku innych witryn należy wstawić specjalny kod przed tagiem zamykającym body.

Bitrix24 automatycznie znajdzie na stronie wszystkie numery telefonów i adresy mailowe.

Kliknij przycisk Wyświetl w witrynie.

Na górze zobaczysz specjalny pasek narzędzi.

Pierwsza lista zawiera wszystkie znalezione adresy e-mail i numery telefonów. Na przykład kliknij adres e-mail, a zobaczysz, gdzie znajduje się ten adres.

Druga lista wyświetli, jak ta strona będzie wyglądać dla klientów, którzy odwiedzili witrynę z Twojej strony na Facebooku. Jak widać, adres e-mail zamienia się automatycznie.

Wynik

Klient, który kliknie link do Twojej witryny na Facebooku, zobaczy wybrany adres e-mail. Jeśli wyśle Ci wiadomość e-mail, Bitrix24 automatycznie wykryje, że klient pochodzi z Facebooka i wyświetli Facebook> E-mail jako ścieżkę klienta.

Możesz zamieniać numery telefonów w ten sam sposób.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane