Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Bitrix24 Seul: nowe narzędzia, ceny, terminy

23.10.2020 zaprezentowaliśmy nową wersję Bitrix24.Seul. Głównym tematem prezentacji nowej wersji była kwestia stabilnej pracy firmy w czasie pandemii. Zebraliśmy dla Ciebie kluczowe informacje o nowej wersji.

Co nowego w Bitrix24?

Prawie wszystkie główne narzędzia zostały zaktualizowane. Wszystkie narzędzia mają wspólny cel - pomóc firmom przenieść swoje zadania do online'u i wykonywać je jak najefektywniej.

Dowiedz się więcej o każdym narzędziu z nagrania transmisji.

Kiedy aktualizacje zostaną udostępnione?

Narzędzia są na różnych etapach rozwoju. Kilka nowych narzędzi zostało już wydanych, obecnie testujemy całą grupę narzędzi, a nad innymi jeszcze pracujemy.

Ile to kosztuje?

Cennik Bitrix24 nie ulega zmianie. Otrzymasz zestaw narzędzi dla całej firmy za ustaloną cenę.

*cena miesięczna podana przy zakupie licencji na rok.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Planowanie zadań na dzień Kosz Bitrix24.Drive i CRM: 30 dni przechowywania plików Przegląd CRM Trendy sprzedaży Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego Nowy model subskrypcji dla On-Premise Ustawienia Otwartych kanałów Jak utworzyć ofertę Ustawienia kalendarza