Wymagania techniczne dotyczące połączeń głosowych i wideo
- Połączenia wideo są dostępne w przeglądarkach Google Chrome w wersji 80 i wyższej, a także w aplikacji desktopowej i mobilnej Bitrix24.
- Aby połączenia wewnętrzne działały poprawnie, musisz przestrzegać pewnych ustawień sieci lokalnej. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitrix24, aby uzyskać listę ustawień.
- W przypadku połączeń wideo obowiązują następujące wymagania techniczne dotyczące kanału internetowego, w zależności od jakości obrazu (kodek VP8):
- dla 720p, 30 fps: 1-2 Mbps;
- dla 360p, 30 fps: 0,5-1 Mbps;
- dla 180p, 30 fps: 0,1-0,5 Mbps.
-
Limit liczby uczestników połączeń grupowych - 48 pracowników dla wszystkich planów komercyjnych.
W przypadku planu Free limit wynosi 12 pracowników. W czacie grupowym z liczbą pracowników przekraczającą limit przycisk połączenia nie będzie dostępny.
- W wersji Bitrix24 On-Premise do połączeń wideo dla 48 pracowników muszą być spełnione następujące warunki:
- aktywna licencja
- zainstalowany moduł Telefonii (voximplant)
- w ustawieniach modułu Web Messenger (im) w wersji 20.0.887 i wyższej musisz włączyć opcję Użyj serwera Voximplant do połączeń wideo SFU (Use Voximplant SFU server for video calls).
- Grupowe połączenia głosowe/wideo nie są dostępne w aplikacji mobilnej Bitrix24.
- Połączenia głosowe i wideo w aplikacji mobilnej Bitrix24 są dostępne tylko dla rozmów indywidualnych.
- Czas trwania połączeń głosowych i wideo między pracownikami nie jest ograniczony.
Jakość wideo dostosowuje się automatycznie w zależności od przepustowości kanału internetowego.
W ten sposób przepustowość kanału dla połączenia wideo między pracownikami będzie następująca:
0,1-2 Mbps * [liczba uczestników połączenia wideo] * 2