Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wymagania techniczne dla połączeń wideo

Wymagania techniczne dotyczące połączeń głosowych i wideo

  • Połączenia wideo są dostępne w przeglądarkach Google Chrome w wersji 80 i wyższej, a także w aplikacji desktopowej i mobilnej Bitrix24.
  • Aby połączenia wewnętrzne działały poprawnie, musisz przestrzegać pewnych ustawień sieci lokalnej. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitrix24, aby uzyskać listę ustawień.
  • W przypadku połączeń wideo obowiązują następujące wymagania techniczne dotyczące kanału internetowego, w zależności od jakości obrazu (kodek VP8):
    • dla 720p, 30 fps: 1-2 Mbps;
    • dla 360p, 30 fps: 0,5-1 Mbps;
    • dla 180p, 30 fps: 0,1-0,5 Mbps.

    Jakość wideo dostosowuje się automatycznie w zależności od przepustowości kanału internetowego.

    W ten sposób przepustowość kanału dla połączenia wideo między pracownikami będzie następująca:

    0,1-2 Mbps * [liczba uczestników połączenia wideo] * 2
  • Limit liczby uczestników połączeń grupowych - 48 pracowników dla wszystkich planów komercyjnych.

    W przypadku planu Free limit wynosi 12 pracowników. W czacie grupowym z liczbą pracowników przekraczającą limit przycisk połączenia nie będzie dostępny.

  • W wersji Bitrix24 On-Premise do połączeń wideo dla 48 pracowników muszą być spełnione następujące warunki:
    • aktywna licencja
    • zainstalowany moduł Telefonii (voximplant)
    • w ustawieniach modułu Web Messenger (im) w wersji 20.0.887 i wyższej musisz włączyć opcję Użyj serwera Voximplant do połączeń wideo SFU (Use Voximplant SFU server for video calls).
    Czytaj więcej: Bitrix24 On-Premise: połączenie wideo dla grup do 48 pracowników.
  • Grupowe połączenia głosowe/wideo nie są dostępne w aplikacji mobilnej Bitrix24.
  • Połączenia głosowe i wideo w aplikacji mobilnej Bitrix24 są dostępne tylko dla rozmów indywidualnych.
  • Czas trwania połączeń głosowych i wideo między pracownikami nie jest ograniczony.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo