top_pl

Bitrix24Care

Zacznij za darmo

Plik HAR i narzędzie diagnostyczne MTR

Specjalista pomocy technicznej Bitrix24 może poprosić Cię o wygenerowanie pliku HAR i dostarczenie wyników diagnostyki MTR.

Ten artykuł jest przeznaczony dla administratorów systemu i zaawansowanych użytkowników. Dlatego najlepiej jest skontaktować się ze specjalistą pomocy technicznej lub administratorem systemu w Twojej firmie.

Plik HAR

Plik HAR - to archiwum zawierające szczegóły interakcji między Twoją przeglądarką a Twoim Bitrix24.

Dowiedz się, jak wygenerować plik HAR w różnych przeglądarkach:

Google Chrome

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Otwórz menu przeglądarki1 i wybierz Więcej narzędzi2> Narzędzia dla deweloperów3 (Windows: Ctrl + Shift + I lub macOS: Cmd + Opt + I):
  • Kliknij Network4.
  • Upewnij się, że rejestrowanie dziennika sieciowego Record network log5 jest włączone (przycisk musi być czerwony, jeśli jest szary, kliknij ten przycisk)> kliknij przycisk Clear6> włącz opcję ciągłego rejestrowania dziennika sieciowego Preserve log7> wyłącz pamięć podręczną Disable cache8.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Następnie kliknij przycisk Export HAR9 i zapisz plik.

Mozilla Firefox

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Przejdź do menu przeglądarki1> Dla twórców witryn2 (Windows: Ctrl + Shift + E lub maсOS: Cmd + Opt + E):.
  • Kliknij Sieć3.
  • Kliknij Wyczyść4, aby wyczyścić dziennik sieciowy> upewnij się, że Rejestrowanie dziennika sieciowego5 jest włączone> włącz Trwałe dzienniki6> Wyłącz pamięć podręczną7.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Następnie kliknij przycisk HAR8> Zapisz wszystko jako HTTP Archive.

Microsoft Edge

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Otwórz menu przeglądarki1 i wybierz Więcej narzędzi2> Narzędzia programistyczne3 (Windows: Ctrl + Shift + I lub maсOS: Cmd + Opt + I):
  • Kliknij Network4.
  • Upewnij się, że rejestrowanie dziennika sieciowego Record network log5 jest włączone (przycisk musi być czerwony, jeśli jest szary, kliknij ten przycisk)> kliknij przycisk Clear6> włącz opcję ciągłego rejestrowania dziennika sieciowego Preserve log7> wyłącz pamięć podręczną Disable cache8.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Następnie kliknij przycisk Export HAR9 i zapisz plik.

Apple Safari

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Kliknij Develop1> Show Web Inspector2 (Cmd + Opt + Shift + I):
  • Jeśli nie widzisz sekcji Develop, możesz ją dodać w Safari> Preferences, kliknąć Advanced, a następnie wybrać opcję Show Develop menu in menu bar.
  • Kliknij Network3.
  • Włącz opcję Preserve log4> wyłącz pamięć podręczną Use the resource cache when loading resources5 (przycisk musi być niebieski, jeśli jest szary, kliknij go) i kliknij przycisk Clear Network Items6.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Kliknij Export7 i zapisz plik HAR.
Uwaga!
  • Musisz zapisać plik HAR dokładnie w momencie wystąpienia problemu i dokładnie w tej sekcji Bitrix24, w której występują problemy.
  • Po zapisaniu pliku HAR musisz ponownie wejść do Bitrix24 i dopiero potem przesłać plik do specjalistów pomocy technicznej Bitrix24.
  • Nie zapisuj pliku HAR na hostingach do udostępniania plików i innych witrynach publicznych, ponieważ plik HAR może zawierać dane poufne: pliki cookie, dane żądań POST itp.

Diagnostyka MTR

MTR - to oprogramowanie diagnostyczne, które łączy w sobie funkcjonalność poleceń traceroute i ping w jednym narzędziu diagnostycznym.

Pobierz WinMTR (tylko dla Windows)> rozpakuj go> uruchom WinMTR.exe (może być konieczne uruchomienie go jako administrator).

Wprowadź adres swojego konta Bitrix24 bez https lub www w polu Host1> kliknij Start2.

Poczekaj 2-3 minuty i kliknij Stop3> Export TEXT4.


To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania