Specjalista pomocy technicznej Bitrix24 może poprosić Cię o wygenerowanie pliku HAR i dostarczenie wyników diagnostyki MTR.
Plik HAR
Dowiedz się, jak wygenerować plik HAR w różnych przeglądarkach:
Google Chrome
- Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
- Otwórz menu przeglądarki1 i wybierz Więcej narzędzi2> Narzędzia dla deweloperów3 (Windows: Ctrl + Shift + I lub macOS: Cmd + Opt + I):
- Kliknij Network4.
- Upewnij się, że rejestrowanie dziennika sieciowego Record network log5 jest włączone (przycisk musi być czerwony, jeśli jest szary, kliknij ten przycisk)> kliknij przycisk Clear6> włącz opcję ciągłego rejestrowania dziennika sieciowego Preserve log7> wyłącz pamięć podręczną Disable cache8.
- Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
- Następnie kliknij przycisk Export HAR9 i zapisz plik.
Mozilla Firefox
- Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
- Przejdź do menu przeglądarki1> Dla twórców witryn2 (Windows: Ctrl + Shift + E lub maсOS: Cmd + Opt + E):.
- Kliknij Sieć3.
- Kliknij Wyczyść4, aby wyczyścić dziennik sieciowy> upewnij się, że Rejestrowanie dziennika sieciowego5 jest włączone> włącz Trwałe dzienniki6> Wyłącz pamięć podręczną7.
- Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
- Następnie kliknij przycisk HAR8> Zapisz wszystko jako HTTP Archive.
Microsoft Edge
- Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
- Otwórz menu przeglądarki1 i wybierz Więcej narzędzi2> Narzędzia programistyczne3 (Windows: Ctrl + Shift + I lub maсOS: Cmd + Opt + I):
- Kliknij Network4.
- Upewnij się, że rejestrowanie dziennika sieciowego Record network log5 jest włączone (przycisk musi być czerwony, jeśli jest szary, kliknij ten przycisk)> kliknij przycisk Clear6> włącz opcję ciągłego rejestrowania dziennika sieciowego Preserve log7> wyłącz pamięć podręczną Disable cache8.
- Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
- Następnie kliknij przycisk Export HAR9 i zapisz plik.
Apple Safari
- Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
- Kliknij Develop1> Show Web Inspector2 (Cmd + Opt + Shift + I):
- Kliknij Network3.
- Włącz opcję Preserve log4> wyłącz pamięć podręczną Use the resource cache when loading resources5 (przycisk musi być niebieski, jeśli jest szary, kliknij go) i kliknij przycisk Clear Network Items6.
- Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
- Kliknij Export7 i zapisz plik HAR.
- Musisz zapisać plik HAR dokładnie w momencie wystąpienia problemu i dokładnie w tej sekcji Bitrix24, w której występują problemy.
- Po zapisaniu pliku HAR musisz ponownie wejść do Bitrix24 i dopiero potem przesłać plik do specjalistów pomocy technicznej Bitrix24.
- Nie zapisuj pliku HAR na hostingach do udostępniania plików i innych witrynach publicznych, ponieważ plik HAR może zawierać dane poufne: pliki cookie, dane żądań POST itp.
Diagnostyka MTR
Pobierz WinMTR (tylko dla Windows)> rozpakuj go> uruchom WinMTR.exe (może być konieczne uruchomienie go jako administrator).
Wprowadź adres swojego konta Bitrix24 bez https
lub www
w polu Host1> kliknij Start2.
Poczekaj 2-3 minuty i kliknij Stop3> Export TEXT4.