Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Plik HAR i narzędzie diagnostyczne MTR

Specjalista pomocy technicznej Bitrix24 może poprosić Cię o wygenerowanie pliku HAR i dostarczenie wyników diagnostyki MTR.

Ten artykuł jest przeznaczony dla administratorów systemu i zaawansowanych użytkowników. Dlatego najlepiej jest skontaktować się ze specjalistą pomocy technicznej lub administratorem systemu w Twojej firmie.

Plik HAR

Plik HAR - to archiwum zawierające szczegóły interakcji między Twoją przeglądarką a Twoim Bitrix24.

Dowiedz się, jak wygenerować plik HAR w różnych przeglądarkach:

Google Chrome

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Otwórz menu przeglądarki1 i wybierz Więcej narzędzi2> Narzędzia dla deweloperów3 (Windows: Ctrl + Shift + I lub macOS: Cmd + Opt + I):
  • Kliknij Network4.
  • Upewnij się, że rejestrowanie dziennika sieciowego Record network log5 jest włączone (przycisk musi być czerwony, jeśli jest szary, kliknij ten przycisk)> kliknij przycisk Clear6> włącz opcję ciągłego rejestrowania dziennika sieciowego Preserve log7> wyłącz pamięć podręczną Disable cache8.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Następnie kliknij przycisk Export HAR9 i zapisz plik.

Mozilla Firefox

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Przejdź do menu przeglądarki1> Dla twórców witryn2 (Windows: Ctrl + Shift + E lub maсOS: Cmd + Opt + E):.
  • Kliknij Sieć3.
  • Kliknij Wyczyść4, aby wyczyścić dziennik sieciowy> upewnij się, że Rejestrowanie dziennika sieciowego5 jest włączone> włącz Trwałe dzienniki6> Wyłącz pamięć podręczną7.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Następnie kliknij przycisk HAR8> Zapisz wszystko jako HTTP Archive.

Microsoft Edge

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Otwórz menu przeglądarki1 i wybierz Więcej narzędzi2> Narzędzia programistyczne3 (Windows: Ctrl + Shift + I lub maсOS: Cmd + Opt + I):
  • Kliknij Network4.
  • Upewnij się, że rejestrowanie dziennika sieciowego Record network log5 jest włączone (przycisk musi być czerwony, jeśli jest szary, kliknij ten przycisk)> kliknij przycisk Clear6> włącz opcję ciągłego rejestrowania dziennika sieciowego Preserve log7> wyłącz pamięć podręczną Disable cache8.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Następnie kliknij przycisk Export HAR9 i zapisz plik.

Apple Safari

  • Przejdź do strony, na której wystąpił błąd.
  • Kliknij Develop1> Show Web Inspector2 (Cmd + Opt + Shift + I):
  • Jeśli nie widzisz sekcji Develop, możesz ją dodać w Safari> Preferences, kliknąć Advanced, a następnie wybrać opcję Show Develop menu in menu bar.
  • Kliknij Network3.
  • Włącz opcję Preserve log4> wyłącz pamięć podręczną Use the resource cache when loading resources5 (przycisk musi być niebieski, jeśli jest szary, kliknij go) i kliknij przycisk Clear Network Items6.
  • Powtórz czynności prowadzące do błędu lub odśwież stronę.
  • Kliknij Export7 i zapisz plik HAR.
Uwaga!
  • Musisz zapisać plik HAR dokładnie w momencie wystąpienia problemu i dokładnie w tej sekcji Bitrix24, w której występują problemy.
  • Po zapisaniu pliku HAR musisz ponownie wejść do Bitrix24 i dopiero potem przesłać plik do specjalistów pomocy technicznej Bitrix24.
  • Nie zapisuj pliku HAR na hostingach do udostępniania plików i innych witrynach publicznych, ponieważ plik HAR może zawierać dane poufne: pliki cookie, dane żądań POST itp.

Diagnostyka MTR

MTR - to oprogramowanie diagnostyczne, które łączy w sobie funkcjonalność poleceń traceroute i ping w jednym narzędziu diagnostycznym.

Pobierz WinMTR (tylko dla Windows)> rozpakuj go> uruchom WinMTR.exe (może być konieczne uruchomienie go jako administrator).

Wprowadź adres swojego konta Bitrix24 bez https lub www w polu Host1> kliknij Start2.

Poczekaj 2-3 minuty i kliknij Stop3> Export TEXT4.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo