Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak zaktualizować katalog produktów za pomocą importu

Często się zdarza, że w tym samym czasie musisz edytować całą bazę produktów. Na przykład podczas sezonowych wyprzedaży lub podwyżek cen. Może to jednak zająć dużo czasu. Oferujemy szybsze rozwiązanie: zaimportuj produkty z pliku CSV z poprawnymi danymi.

1. Wyeksportuj listę produktów

❗ Eksport jest dostępny tylko w starym katalogu produktów. Aby włączyć stary katalog, przejdź do Sklep online> Więcej> Ustawienia> Parametry sklepu internetowego.

Przejdź do zakładki Katalog produktów i odznacz opcję Włącz nowy formularz szczegółów produktu i zapisz zmiany.

Następnie przejdź do CRM> Produkty, kliknij koło zębate i wybierz Eksportuj produkty do CSV.

Po wyeksportowaniu zalecamy włączyć nowy katalog produktów. Jest wygodniejszy i bardziej funkcjonalny. Więcej o zmianach w katalogu produktów znajdziesz w artykule: Nowy katalog produktów.

2. Wprowadź zmiany w pliku

Wprowadź i zapisz zmiany w pobranym pliku.

Uwaga!
  • Każdy produkt ma 2 unikalne pola: ID i ID zewnętrzny. Identyfikator zewnętrzny określa, czy jest to istniejący czy nowy produkt. Jeśli chcesz edytować istniejący produkt, wprowadź jego zewnętrzny identyfikator. W przypadku dodania nowego produktu nie wypełniaj tego pola.
  • Nie można cofnąć importu.
  • Jeśli zmienisz cenę produktu w pliku, nie zostanie ona zmieniona w dealach i innych elementach CRM. Aby zmiany odniosły skutek, usuń produkt z formularzu elementu CRM i dodaj go ponownie.

3. Zaimportuj produkty

Zaimportuj katalog produktów ze zmianami, które wprowadziłeś.

Czytaj więcej: Import produktów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Właściwości produktów Jak zmieniła się praca z właściwościami produktów w CRM Katalog produktów: przegląd Utwórz produkt Lista produktów Niestandardowe pola produktów w formularzu deala Nowy katalog produktów Jak utworzyć i skonfigurować katalog produktów Jak dodać produkty do deali, leadów i ofert Jak działają właściwości w prostych produktach