Statystyka połączeń to narzędzie służące do analizy połączeń w Telefonii Bitrix24. W statystykach możesz uzyskać informacje o liczbie połączeń i obciążeniu pracą pracowników. Generuj raporty, aby analizować połączenia pracowników i porównać wydajność call center w różnych okresach.
Jakie raporty dostępne są w statystykach połączeń
Raporty dotyczące połączeń znajdują się w sekcji Telefonia > Statystyka połączeń.
Uprawnienia dostępu do Telefonii Bitrix24
Istnieją trzy kategorie raportów:
- Podsumowanie połączeń
- Wyniki pracowników
- Aplikacje
W sekcji Podsumowanie połączeń możesz generować raporty:
W sekcji Wyniki pracowników możesz generować raporty:
- Zaangażowanie pracowników
- Czas trwania połączenia
- Reakcja na nieodebrane połączenie
- Średni czas trwania połączenia
Sekcja Aplikacje wyświetla zainstalowane aplikacje REST do analizy połączeń.
Jak generować raporty w statystykach połączeń
Każdy raport posiada filtr, w którym możesz określić okres raportowania, pracownika, numer podłączony do Bitrix24 oraz numer klienta. Poniżej wykresu znajduje się tabela podsumowująca wybrany raport. Możesz zamieniać i sortować kolumny według własnych upodobań.
Aby uzyskać szczegółowe informacje o połączeniach, kliknij element wykresu lub liczbę połączeń w kolumnie.
Otworzy się lista połączeń dla konkretnego pracownika lub wybranego terminu.
Podsumowanie połączeń
Sekcja ta zawiera raporty dotyczące połączeń: liczbę połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych, oddzwonień Oddzwonienie to połączenie, które klient zamówił po wypełnieniu formularza CRM. , czas trwania połączenia i tak dalej.
Statystyka połączeń
W raporcie możesz zobaczyć liczbę połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych i oddzwonień. Kolumna Dynamika pokazuje różnicę między całkowitą liczbą połączeń dla wybranego i poprzedniego okresu raportowania. Dynamika jest zawsze obliczana procentowo, a dla porównania wybierany jest okres o tej samej długości. Na przykład, jeśli w filtrze określisz "bieżący tydzień", raport pokaże różnicę procentową w stosunku do poprzedniego tygodnia.
Porównaj okresy
Porównaj liczbę połączeń dla dwóch okresów: na przykład bieżącego i ostatniego miesiąca. W filtrze możesz wybrać całkowitą liczbę połączeń lub określić typy połączeń: przychodzące, wychodzące, nieodebrane i zwrotne.
Nieodebrane połączenia
Raport pokazuje nieodebrane połączenia od klientów, do których nie oddzwoniono.
Gęstość połączeń
W raporcie możesz zobaczyć liczbę połączeń według dnia i godziny oraz typu połączeń: przychodzące, odebrane i nieodebrane.
Wyniki pracowników
W tej sekcji możesz generować raporty dotyczące pracy pracowników z połączeniami: ocenić obciążenie i czas trwania połączeń, sprawdzić szybkość reakcji na nieodebrane połączenia. Każdy raport posiada suwak nad wykresem umożliwiający zmianę skali.
Zaangażowanie pracowników
Pokazuje statystyki połączeń przychodzących, wychodzących i nieodebranych dla każdego pracownika.
Czas trwania połączenia
W raporcie możesz zobaczyć całkowity czas trwania połączeń przychodzących i wychodzących dla każdego pracownika.
Reakcja na nieodebrane połączenie
Raport generowany jest na podstawie trzech wskaźników:
- łączna liczba nieodebranych połączeń
- ile razy pracownicy oddzwonili na nieodebrane połączenia
- jak szybko pracownicy oddzwonili - liczony jest średni czas odpowiedzi
Jeśli nieodebrane połączenie odebrał jeden pracownik, a inny oddzwonił, czas reakcji nie będzie brany pod uwagę.
Średni czas trwania połączenia
W raporcie możesz zobaczyć średni czas trwania połączeń przychodzących i wychodzących dla każdego pracownika.
Aplikacje
Ta sekcja jest dostępna, jeśli zainstalowałeś aplikację z Bitrix24 Market do pracy ze statystykami i analityką połączeń. Po kliknięciu nazwy aplikacji otworzy się sekcja z informacjami o połączeniach.
Aby wyświetlić aplikację w statystykach, określ lokalizację osadzenia: TELEPHONY_ANALYTICS_MENU
. Skontaktuj się z twórcą aplikacji, aby sprawdzić, czy ta funkcja jest obsługiwana.
Jeśli tworzysz własną aplikację, musisz przekazać kod TELEPHONY_ANALYTICS_MENU
, aby zintegrować aplikację z sekcją Statystyka połączeń.
- Statystyka połączeń to narzędzie służące do analizy połączeń w Telefonii Bitrix24. W statystykach możesz uzyskać informacje o liczbie połączeń i obciążeniu pracą pracowników.
- Istnieją trzy kategorie raportów: Podsumowanie połączeń, Wyniki pracowników, Aplikacje.
- Każdy raport posiada filtr, w którym możesz określić okres raportowania, pracownika, numer podłączony do Bitrix24 oraz numer klienta.
- Sekcja Podsumowanie połączeń zawiera raporty dotyczące połączeń: liczbę połączeń przychodzących, wychodzących, nieodebranych, oddzwonień, czas trwania połączenia i tak dalej.
- W sekcji Wyniki pracowników możesz generować raporty dotyczące pracy pracowników z połączeniami: ocenić obciążenie i czas trwania połączeń, sprawdzić szybkość reakcji na nieodebrane połączenia.
- Sekcja Aplikacje jest dostępna, jeśli zainstalowałeś aplikację z Bitrix24 Market do pracy ze statystykami i analityką połączeń.
Polecane artykuły: