Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach

W ustawieniach kolejki otwartego kanału możesz zaznaczyć opcję Podczas kierowania zapytań sprawdź, czy dostępny jest konsultant.

Ta opcja sprawdza, czy konsultant jest online przed przekierowaniem do niego czatu z klientem. Jeśli opcja jest wyłączona, konsultant będzie nadal otrzymywać zapytania, nawet jeśli jest on niedostępny.

Poniżej zobaczysz opis statusów, które Bitrix24 bierze pod uwagę podczas sprawdzania dostępności konsultanta.

Czas pracy

Konsultant będzie niedostępny, jeśli:

  • nie rozpoczął dnia pracy;
  • zakończył dzień pracy;
  • ma przerwę.
Zarządzanie czasem pracy jest dostępne tylko w planie Professional. Dowiedz się więcej na stronie z cenami.

Statusy online/offline

Dostępność konsultantów w aplikacji desktopowej

Jeśli konsultant pracuje w aplikacji desktopowej Bitrix24, system sprawdza status online/offline konsultanta za pomocą aplikacji.

Jeśli konsultant ma status Poza zasięgiem, system uzna go status za offline. Status Poza zasięgiem pojawi się w następujących przypadkach:

  • konsultant nie wykonuje żadnych czynności na komputerze przez 25 minut (3 minuty w wersji Bitrix24 On-Premise);
  • konsultant zablokował komputer.
Dostępność konsultantów w przeglądarce

Konsultant będzie miał status online w następujących przypadkach:

  • jeśli w przeglądarce jest otwarta karta z Bitrix24;
  • jeśli nie ma problemów z połączeniem internetowym.
Statusy komunikatora Poza zasięgiem i Nie przeszkadzać, ustawione ręcznie, nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania dostępności konsultanta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Śledzenie czatu w otwartych kanałach Ustawienia Otwartych kanałów Jak działa kolejka dystrybucji czatów w otwartych kanałach Ograniczenia dotyczące otwartych kanałów Przypisz menedżerów do leadów Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Otwarte kanały: najczęstsze błędy Lista rozmów: jak znaleźć czat otwartych kanałów