Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: ograniczenia dotyczące otwartych czatów

Aby zapewnić stabilne działanie aplikacji desktopowej Bitrix24 i komunikatora z dużą liczbą przychodzących okien dialogowych, wprowadziliśmy limit 150 jednoczesnych rozmów na konsultanta.


Co to znaczy?

Ograniczamy liczbę otwartych linii dialogowych, które nie zostały zamknięte przez konsultanta z jakiegokolwiek powodu.

Jeśli konsultant ma ponad 150 niezamkniętych czatów, następne przychodzące dialogi nie zostaną przypisane do tego konsultanta.

To ograniczenie dotyczy tylko liczby jednocześnie otwartych dialogów i dotyczy każdego konsultanta otwartych linii.

Co robić?

Aby uniknąć limitu otwartych okien dialogowych, musisz:

  • W odpowiednim czasie zamykać niedziałające okna dialogowe lub zamykać okna dialogowe ze spamem.
  • Sprawdzić i skonfigurować następujące opcje w ustawieniach otwartych kanałów w zakładce Kolejka:
    • Czas bezczynności przed przekazaniem do następnego konsultanta w kolejce - skonfiguruj czas odpowiedzi, aby konsultanci mieli czas na odbieranie połączeń.
    • Ogranicz liczbę jednoczesnych zapytań do konsultanta - włącz tę opcję, aby ograniczyć liczbę czatów na konsultanta.
  • Skonfiguruj opcje Całkowite zamknięcie zapytania i Dialog zostanie automatycznie zamknięty, jeśli od ostatniego działania upłynęło w sekcji Automatyczne działania. Ta opcja pomoże automatycznie zamknąć czat po braku aktywności klienta.
  • Jeśli nie masz czasu na odpowiedź, przekieruj dialog do innego konsultanta.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo