Formularze CRM mają trzy podobne cechy: tytuł, nazwę i nazwę strony, na której znajduje się formularz. W tym artykule wyjaśnimy, do czego służy każda z nich.
Tytuł formularza
To jest tekst, który widzi klient. Znajduje się na górze formularza.
Tytuł można zmienić lub wyłączyć tylko w Trybie eksperta. Aby to zrobić, kliknij Przypadek użycia edytorze formularzy i wybierz Tryb eksperta.
Otwórz sekcję Nagłówki i przyciski i wprowadź tekst tytułu w odpowiednim polu:
Nazwa formularza
Nazwa jest widoczna tylko dla użytkowników konta.
Nazwa jest napisana na każdym formularzu na liście formularzy CRM.
Aby zmienić nazwę formularza, przejdź do sekcji Inne ustawienia i podaj nazwę w polu Nazwa formularza.
Nazwa strony internetowej
Nazwa strony jest wyświetlana w przeglądarce. Klient zobaczy tę nazwę, jeśli formularz zostanie otwarty na osobnej stronie internetowej.
Aby zmienić nazwę, przejdź do sekcji Ustawienia> Ustawienia strony w prawym górnym rogu.
Kliknij przycisk ołówka i podaj nazwę strony.