Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo

Dodaj formularz danych kontaktowych do widżetu czatu na żywo, aby automatycznie witać klientów na czacie i zapisywać ich dane kontaktowe w CRM.

Ta funkcja jest obsługiwana tylko w kanale Czat na żywo. Komunikując się w innych Kanałach Otwartych, możesz ręcznie wybrać formularz kontaktowy CRM, aby wysłać go na czat.
Wyślij formularz CRM z czatu otwartych kanałów
Wyślij formularz CRM przez Centrum Sprzedaży

Aby dodać formularz danych kontaktowych do widżetu czatu na żywo,

  1. Przejdź do Centrum Kontaktowego i otwórz potrzebny Kanał Otwarty w bloku Czat na żywo,
  2. W sekcji Preferencje Otwartych kanałów kliknij Konfiguruj,
  3. W sekcji Automatyczne działania zaznacz pole Skorzystaj z formularza CRM, aby poprosić o dane kontaktowe przez czat na żywo.

Wybierz dane kontaktowe. Na liście rozwijanej w sekcji Formularz CRM możesz wybrać formularz danych kontaktowych. Bitrix24 ma domyślny formularz Informacje kontaktowe, jednak możesz utworzyć własny.
Utwórz formularz internetowy CRM

Wybierz tryb wyświetlania formularza. W ustawieniu Pokaż formularz możesz wybrać, kiedy wyświetlić formularz na czacie:

  • Przed rozmową. Klient nie może pisać na czacie, dopóki nie wypełni formularza.
  • Poczekaj na pierwszą wiadomość od klienta. Formularz pojawi się na czacie po napisaniu pierwszej wiadomości przez klienta.

Wybierz osobę odpowiedzialną za klienta, który wypełnił formularz. Po wypełnieniu formularza dane klienta zostaną zapisane w CRM. Domyślnie za klienta odpowiada pracownik wybrany w ustawieniach formularza kontaktowego CRM. Możesz jednak wybrać konsultanta, który przyjął czat, jako osobę odpowiedzialną, zaznaczając pole Ustaw przyjmującego konsultanta jako osobę odpowiedzialną.


Jak to działa

Sposób wypełniania formularza zależy od ustawień pola Pokaż formularz.

Poczekaj na pierwszą wiadomość od klienta. Formularz danych kontaktowych pojawi się po pierwszej wiadomości od klienta.

Przed rozmową. Formularz pojawi się od razu po otwarciu czatu na żywo przez klienta.

Wszystkie informacje kontaktowe klienta wprowadzone w formularzu zostaną wyświetlone na czacie. Tutaj możesz również uzyskać dostęp do utworzonych elementów CRM.


W skrócie
  • Dodaj formularz danych kontaktowych do widżetu czatu na żywo, aby automatycznie witać klientów na czacie i zapisywać ich dane kontaktowe w CRM.
  • Ta funkcja jest obsługiwana tylko w kanale Czat na żywo.
  • Otwórz ustawienia kanału otwartego. W sekcji Automatyczne działania zaznacz pole Skorzystaj z formularza CRM, aby poprosić o dane kontaktowe przez czat na żywo.
  • Na liście rozwijanej wybierz istniejący formularz danych kontaktowych lub utwórz nowy.
  • Wybierz tryb wyświetlania formularza: Przed rozmową lub Poczekaj na pierwszą wiadomość od klienta.
  • Wszystkie informacje kontaktowe wprowadzone przez klienta w formularzu zostaną wyświetlone na czacie Otwartych Kanałów. Tutaj możesz również uzyskać dostęp do utworzonych elementów CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo