Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Automatyzacja
Baza Wiedzy
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aktualizacje artykułów
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Zarządzanie asortymentem produktów
Logowanie

Bitrix24Care

Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta przez Centrum Sprzedaży

Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.

Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.

Jeśli chcesz dodać inny formularz do listy w Centrum Sprzedaży,

  1. Kliknij Dodaj stronę i wybierz Bitrix24 Sites,
  2. Wybierz witrynę, która zawiera stronę formularzu danych kontaktowych,
  3. Wybierz formularz kontaktowy i kliknij Wyślij.
    Dodaj nową stronę do Centrum Sprzedaży

Link do formularza zostanie wysłany do klienta.

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. Jeśli już masz element CRM z tymi danymi, formularz połączy dane z istniejącym elementem. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM: lead, kontakt, deal i kontakt, oferta i kontakt.

W skrócie
  • Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.
  • Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.
  • Jeśli chcesz dodać inny formularz do listy w Centrum Sprzedaży, kliknij Dodaj stronę i wybierz stronę witryny z formularzem kontaktowym.
  • Kliknij Wyślij, a klient otrzyma formularz.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
  • W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo