Bitrix24Care

Wyślij formularz CRM przez Centrum Sprzedaży

W procesie komunikacji z klientem możesz wysłać formularz CRM na czat otwartych kanałów za pośrednictwem Centrum Sprzedaży.

Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać:

Następnie w sekcji Formularze CRM wybierz formularz CRM, którego potrzebujesz:

Przeczytaj, jak dodać formularze CRM do Centrum Sprzedaży w tym artykule: Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki.

Klient otrzyma link do formularza CRM:

Jeśli formularz zostanie wysłany do czatu na żywo, klient zobaczy formularz CRM bezpośrednio na czacie.

Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu w link otworzy się wysłany formularz.

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz link na czacie, a także zobaczysz jakie elementy CRM zostały utworzone:

Te same dane z formularza zostaną zapisane w formularzu elementu CRM:

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, jakie elementy zostaną utworzone w CRM:

  • lead;
  • kontakt;
  • deal i kontakt;
  • oferta i kontakt.

Jeśli zmienisz tryb CRM z prostego na klasyczny lub odwrotnie, ustawienia formularza CRM nie ulegną zmianie, będziesz musiał zmienić te ustawienia ręcznie.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Formularz danych kontaktowych na Czacie na żywo Dodaj formularz CRM do strony internetowej Aplikacja JotForm Integration Suwak i wyskakujące okienko z formularzem CRM w witrynie Bitrix24 Wyślij formularz CRM z czatu otwartych kanałów