Bitrix24Care

Wyślij formularz CRM przez Centrum Sprzedaży

W procesie komunikacji z klientem możesz wysłać formularz CRM na czat otwartych kanałów za pośrednictwem Centrum Sprzedaży.

Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać:

Następnie w sekcji Formularze CRM wybierz formularz CRM, którego potrzebujesz:

Przeczytaj, jak dodać formularze CRM do Centrum Sprzedaży w tym artykule: Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki.

Klient otrzyma link do formularza CRM:

Jeśli formularz zostanie wysłany do czatu na żywo, klient zobaczy formularz CRM bezpośrednio na czacie.

Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu w link otworzy się wysłany formularz.

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz link na czacie, a także zobaczysz jakie elementy CRM zostały utworzone:

Te same dane z formularza zostaną zapisane w formularzu elementu CRM:

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, jakie elementy zostaną utworzone w CRM:

  • lead;
  • kontakt;
  • deal i kontakt;
  • oferta i kontakt.

Jeśli zmienisz tryb CRM z prostego na klasyczny lub odwrotnie, ustawienia formularza CRM nie ulegną zmianie, będziesz musiał zmienić te ustawienia ręcznie.


Polecane artykuły:
To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania