Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Automatyczne publikowanie, podgląd i nawigacja w witrynach

Wprowadziliśmy kilka zmian w Bitrix24.Sites. Teraz możesz szybko tworzyć nowe witryny i edytować istniejące, dystrybuować witryny do folderów na różnych poziomach i zapisywać szablony bloków.

Czytaj o tym, jak pracować z szablonami bloków w artykule Jak zapisać bloki jako szablony.

Automatyczne publikowanie witryny

Ta ważna zmiana ułatwi pracę z witrynami. Teraz, jeśli włączyłeś automatyczną publikację, wszystkie zmiany zostaną natychmiast zapisane w witrynie. Nie stracisz swoich zmian, jeśli zapomnisz je zapisać lub zamkniesz kartę przeglądarki.

Automatyczne publikowanie będzie przydatne, jeśli tworzysz nową witrynę i próbujesz różnych opcji projektowych. Nie musisz już publikować witryny za każdym razem, aby ocenić zmiany.

W razie potrzeby możesz wyłączyć autopublikację na górze strony.

W niektórych przypadkach musisz wyłączyć tę opcję. Na przykład, jeśli zaplanowałeś zmiany na dużą skalę, które będziesz wprowadzać w kilku etapach.

Podgląd

Podgląd otwiera teraz opublikowaną wersję witryny.

W oknie podglądu możesz wybrać następujące opcje: otworzyć witrynę na urządzeniu mobilnym, w nowej karcie lub skopiować link.


Nawigacja w witrynie

W oknie nawigacji zobaczysz strukturę witryny i możesz nawigować między stronami. Strona, na której aktualnie się znajdujesz, jest zaznaczona na niebiesko.

Na pasku wyszukiwania możesz znaleźć stronę według nazwy.


Możliwości witryny

Narzędzia do komunikacji z klientami i ustawienia przenieśliśmy do sekcji Możliwości witryny.

Informacje w tym oknie można podzielić na cztery bloki:

  1. Ustawienia formularzy internetowych CRM. Z tego bloku możesz przejść do ustawień formularza CRM, który znajduje się na tej stronie. Jeśli nie ma formularza, zostanie on automatycznie utworzony na końcu strony.
  2. Komunikacja z klientami. Ten blok jest potrzebny do skonfigurowania widżetu połączonego z witryną.
  3. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o formularzach i widżetach, otwórz podpowiedź w wymaganym bloku.

  4. Potrzebuję pomocy. Wypełnij formularz, aby skontaktować się z partnerami. Pomogą Ci utworzyć witrynę i wdrożyć Bitrix24.
  5. Ustawienia. Kliknij przycisk koła zębatego, aby przejść do ustawień witryny.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo