Po zamknięciu deala automatycznie generowany jest dokument sprzedaży, który usuwa produkt z magazynu.
Możesz otworzyć dokument sprzedaży bezpośrednio z formularza deala lub w sekcji Zarządzanie asortymentem.
Jeśli wybrałeś więcej produktów niż jest w magazynie, nie będziesz w stanie zamknąć deala ani przetworzyć dokumentu sprzedaży.
Deal pozostanie na tym samym etapie, a na osi czasu pojawi się komunikat ze szczegółowymi informacjami.
W takim przypadku zmniejsz liczbę produktów w dealu lub wybierz magazyn, który ma wystarczającą ilość produktów.
Sprzedaż usług
Jeśli spróbujesz zamknąć deal, który ma niedostępną usługę, na osi czasu pojawi się powiadomienie o błędzie.
W takim przypadku otwórz formularz usługi i zaznacz pole Dostępność. Pole to reguluje możliwość sprzedaży usługi w CRM oraz sklepie internetowym.
Czytaj więcej: