Wyzwalacz to narzędzie do automatyzacji CRM. Są to działania po stronie klienta/pracownika, które wyzwalają zmiane etapu elementu CRM.
Wyzwalacze służą do śledzenia działań klientów i niektórych zmian w CRM: opłacone zamówienia, wypełnione formularze CRM, wykonane połączenia itp. Po wykryciu zmiany wyzwalacz automatycznie zmieni etap elementu CRM.
Jak działają wyzwalacze
Przejdź do listy elementów CRM, dla których chcesz skonfigurować wyzwalacze i kliknij Reguły atomatyzacji.
Wyzwalacz może wykonać tylko jedno działanie: przenieść element CRM na etap, w którym się znajduje ten wyzwalacz. A nazwa wyzwalacza wskazuje warunek, w którym będzie działać.
Przykład: dodaj wyzwalacz Śledź zmianę osoby odpowiedzialnej do drugiego etapu deala. Jeśli w formularzu deala zmieni się odpowiedzialny pracownik, wyzwalacz przeniesie ten deal do drugiego etapu.
Wszystkie wyzwalacze mają opcję Zezwól na przełączanie do poprzedniego etapu. Jeśli ta opcja jest włączona, wyzwalacz będzie mógł przywrócić element do poprzednich etapów.