Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Interfejs dodawania reguł i wyzwalaczy

Zmieniliśmy interfejs dodawania reguł automatyzacji i wyzwalaczy.


Lista reguł i wyzwalaczy

Reguły automatyzacji i wyzwalacze są wyświetlane na tej samej liście. Teraz możesz natychmiast dodać kilka reguł automatyzacji i wyzwalaczy, nie tracąc czasu na ich szukanie.

Aby ułatwić odróżnienie wyzwalacza od reguły automatyzacji, dodaliśmy tag Wyzwalacz obok nazwy działania.


Grupy reguł automatyzacji

Reguły automatyzacji i wyzwalacze są podzielone na grupy. Ułatwi to wybór odpowiedniego typu automatyzacji.

Przykład: jeśli chcesz skonfigurować reguły automatyzacji do wysyłania powiadomień pracownikom, potrzebujesz grupy Powiadomienia dla pracowników (Employee alerts). Jeśli chcesz, aby dokumenty były generowane automatycznie, wybierz reguły w grupie Dokumenty (Paperwork).

Reguła automatyzacji może znajdować się w wielu grupach jednocześnie.

Krótki opis reguł automatyzacji

Każda grupa reguł i każda reguła automatyzacji ma krótki opis. Teraz łatwiej jest zrozumieć, dlaczego używać tej lub innej reguły automatyzacji.


Filtruj i wyszukuj reguły automatyzacji

Możesz użyć filtra, aby wyświetlić tylko reguły automatyzacji lub tylko wyzwalacze.

Możesz również znaleźć potrzebną regułę automatyzacji za pomocą paska wyszukiwania.


Konfigurowanie reguł automatyzacji

Możesz wybrać etap, dla którego chcesz skonfigurować reguły automatyzacji i wyzwalacze.

Aby dodać regułę, kliknij Dodaj. Najpierw wybierz reguły i wyzwalacze dla każdego etapu, a następnie przejdź do ich konfiguracji.

Podczas wybierania reguły automatyzacji możesz także użyć skrótów klawiaturowych:

  • Windows: ctrl + kliknięcie
  • Mac OS: command + kliknięcie
  • W ten sposób okno wyboru zostanie zamknięte i otworzy się okno ustawień reguły automatyzacji.

Nowo dodana reguła zostanie podświetlona na żółto. Pozwala to szybko odróżnić regułę, która wymaga skonfigurowania, od tych, które są już skonfigurowane.

Aby edytować regułę automatyzacji, kliknij Zmień.

Czytaj więcej: Jak działają warunki w regułach automatyzacji.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak działają warunki w regułach automatyzacji Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze CRM Wyzwalacze w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Stałe i zmienne w regułach automatyzacji Ustawienia czasu w regułach automatyzacji Reguły automatyzacji: Uwzględnij godziny pracy pracownika Jak kopiować i przenosić reguły automatyzacji Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow