Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dezaktywuj reguły automatyzacji i działania workflow

Możesz dezaktywować reguły automatyzacji w CRM i zadaniach, a także działania w procesach workflow. Dezaktywowane reguły i działania przestaną działać, ale nadal będą wyświetlane. Możesz ponownie aktywować regułę lub działanie w dowolnym momencie.


Jak dezaktywować reguły automatyzacji

Przejdź do sekcji CRM i kliknij ikonę reguł automatyzacji.


Wybierz regułę automatyzacji, którą chcesz dezaktywować> kliknij Actions (Działania) i wybierz opcję Wyłącz.


Reguła automatyzacji została wyłączona. Kliknij Zapisz.


Jeśli chcesz włączyć regułę automatyzacji, wybierz odpowiednią opcję w menu Actions (Działania) i zapisz zmiany.


Dezaktywuj grupę reguł. Jeśli chcesz wyłączyć wiele reguł jednocześnie, użyj opcji Group actions (Grupowe działania) na dole kolumny z regułami.

Wybierz reguły, które chcesz dezaktywować i kliknij Disable (Wyłącz) na górze strony.

    Jeśli wybierzesz wiele reguł w działaniach grupowych, z których jedna jest włączona, a druga wyłączona, to w rezultacie obie reguły zostaną wyłączone.

Jak dezaktywować działania w procesie workflow

Aby to zrobić, wybierz działanie w workflow i kliknij ⚙️.


Kliknij przycisk menu z trzema kropkami, wybierz Disable (Wyłącz) i zapisz zmiany.


Wyłączone działanie zmieni kolor na szary. Po zakończeniu konfiguracji kliknij Zapisz.


Jeśli wyłączysz działanie główne, działania sekwencyjne również zostaną wyłączone.

Możesz włączyć działanie w ten sam sposób.

    W skrócie:
    • Jeśli nie chcesz usuwać reguły automatyzacji, możesz ją dezaktywować.

    • Jeśli chcesz wyłączyć wiele reguł jednocześnie, użyj grupowych działań.

    • Jeśli dezaktywujesz działanie w procesie workflow, wszystkie powiązane działania również zostaną wyłączone.

    • Możesz ponownie aktywować regułę lub działanie w dowolnym momencie.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo