Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyzwalacze CRM

Wyzwalacz to narzędzie do automatyzacji CRM. Są to działania po stronie klienta/pracownika, które wyzwalają zmiane etapu elementu CRM.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie Cennik Bitrix24.

Wyzwalacze służą do śledzenia działań klientów i niektórych zmian w CRM: opłacone zamówienia, wypełnione formularze CRM, wykonane połączenia itp. Po wykryciu zmiany wyzwalacz automatycznie zmieni etap elementu CRM.

Przykład: po skonfigurowaniu wyzwalacza Płatność faktury deal przejdzie do etapu Opłacone, gdy tylko klient zapłaci za zamówienie.


Jak działają wyzwalacze

Możesz skonfigurować wyzwalacze dla leadów, deali, ofert, faktur i robotycznej automatyzacji procesów.

Przejdź do listy elementów CRM, dla których chcesz skonfigurować wyzwalacze i kliknij Reguły atomatyzacji.

Czytaj więcej: Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze.

Wyzwalacz może wykonać tylko jedno działanie: przenieść element CRM na etap, w którym się znajduje ten wyzwalacz. A nazwa wyzwalacza wskazuje warunek, w którym będzie działać.

Przykład: dodaj wyzwalacz Śledź zmianę osoby odpowiedzialnej do drugiego etapu deala. Jeśli w formularzu deala zmieni się odpowiedzialny pracownik, wyzwalacz przeniesie ten deal do drugiego etapu.

Wszystkie wyzwalacze mają opcję Zezwól na przełączanie do poprzedniego etapu. Jeśli ta opcja jest włączona, wyzwalacz będzie mógł przywrócić element do poprzednich etapów.

Wyzwalacze nie zależą od reguł automatyzacji. Załóżmy, że na pierwszym etapie masz pięć reguł automatyzacji, a na drugim jeden wyzwalacz. Jak tylko nastąpi działanie określone w wyzwalaczu, deale przejdą do drugiego etapu, nawet jeśli nie zadziałały wszystkie reguły automatyzacji pierwszego etapu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Automatyzacja sprzedaży w CRM Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR Reguły w CRM: Powtarzalna sprzedaż Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Reguły automatyzacji w CRM Reguły w CRM: Informacje o kliencie Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Reguły w CRM: automatyzacja workflow