Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyzwalacze CRM

Wyzwalacz to narzędzie do automatyzacji CRM. Są to działania po stronie klienta/pracownika, które wyzwalają zmiane etapu elementu CRM.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie Cennik Bitrix24.

Wyzwalacze służą do śledzenia działań klientów i niektórych zmian w CRM: opłacone zamówienia, wypełnione formularze CRM, wykonane połączenia itp. Po wykryciu zmiany wyzwalacz automatycznie zmieni etap elementu CRM.

Przykład: po skonfigurowaniu wyzwalacza Płatność faktury deal przejdzie do etapu Opłacone, gdy tylko klient zapłaci za zamówienie.


Jak działają wyzwalacze

Możesz skonfigurować wyzwalacze dla leadów, deali, ofert, faktur i robotycznej automatyzacji procesów.

Przejdź do listy elementów CRM, dla których chcesz skonfigurować wyzwalacze i kliknij Reguły atomatyzacji.

Czytaj więcej: Twórz reguły automatyzacji i wyzwalacze.

Wyzwalacz może wykonać tylko jedno działanie: przenieść element CRM na etap, w którym się znajduje ten wyzwalacz. A nazwa wyzwalacza wskazuje warunek, w którym będzie działać.

Przykład: dodaj wyzwalacz Śledź zmianę osoby odpowiedzialnej do drugiego etapu deala. Jeśli w formularzu deala zmieni się odpowiedzialny pracownik, wyzwalacz przeniesie ten deal do drugiego etapu.

Wszystkie wyzwalacze mają opcję Zezwól na przełączanie do poprzedniego etapu. Jeśli ta opcja jest włączona, wyzwalacz będzie mógł przywrócić element do poprzednich etapów.

Wyzwalacze nie zależą od reguł automatyzacji. Załóżmy, że na pierwszym etapie masz pięć reguł automatyzacji, a na drugim jeden wyzwalacz. Jak tylko nastąpi działanie określone w wyzwalaczu, deale przejdą do drugiego etapu, nawet jeśli nie zadziałały wszystkie reguły automatyzacji pierwszego etapu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR Reguły i wyzwalacze w CRM: Zarządzanie zadaniami Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków Automatyzacja sprzedaży w CRM Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Reguły w CRM: Informacje o kliencie Obliczanie zysku Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow