Firma to element CRM, który zawiera szczegółowe informacje o organizacji. Firma może być Twoim klientem, dostawcą lub partnerem.
Lista firm
Lista firm znajduje się w CRM> Klienci> Firmy.
Lista firm zawiera podstawowe informacje - nazwę firmy, bieżące działania, datę powstania oraz ścieżkę klienta, która jest monitorowana przez Sales Intelligence.
Możesz także dostosować, jakie informacje chcesz wyświetlać na liście firm.
Na górze strony znajduje się pasek wyszukiwania. Możesz szybko znaleźć odpowiednią firmę według nazwy, numeru telefonu, adresu e-mail lub według dziedziny działalności.
Kliknij koło zębate, aby zobaczyć ważne funkcje: import i eksport kontaktów, kontrola duplikatów, szablony wstępne itp.
Czytaj więcej:
Możesz dowiedzieć się, ile firm jest w Twoim CRM, klikając opcję Pokaż ilość na dole strony.
Jak pracować z firmami?
Możesz utworzyć firmę za pomocą przycisku Dodaj. Otworzy się formularz firmy, w której musisz wprowadzić wszystkie informacje o firmie.
Formularz firmy składa się z kilku sekcji, w których możesz przechowywać szczegółowe informacje o kliencie. Na osi czasu możesz zobaczyć powiązanie z innymi elementami CRM.
Możesz dostosować formularz firmy do potrzeb Twojej firmy.
Czytaj więcej:
Działania z firmami
Za pomocą menu kontekstowego, możesz wykonywać standardowe czynności - otwierać, kopiować i usuwać firmę. Na podstawie firmy możesz utworzyć inny element CRM, dodać wydarzenie, wysłać e-mail lub zaplanować działanie.
Jeśli chcesz edytować kilka firm, zaznacz je i wybierz potrzebne działanie.