Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dowiedzieć się, w których dealach został zarezerwowany produkt

Możesz dowiedzieć się, w jakich dealach i przez kogo produkt został zarezerwowany w formularzu produktu, w formularzu deala oraz korzystając z wyszukiwarki.

Czytaj więcej: Jak zarezerwować produkt.

Jak wyświetlić zarezerwowany produkt w formularzu produktu

Otwórz formularz produktu. W polu Zarezerwowane zobaczysz ilość zarezerwowanych produktów.

Nie widzę pola Zarezerwowane w formularzu produktu

Kliknij koło zębate w lewym rogu tabeli i zaznacz pole Zarezerwowane.

Kliknij liczbę, aby otworzyć listę deali, z którymi powiązany jest produkt.

W sekcji Asortyment w formularzu produktu zobaczysz, w jakich magazynach został zarezerwowany produkt. Jeśli klikniesz na ilość zarezerwowanych produktów, zobaczysz suwak z listą deali.


Jak wyświetlić zarezerwowany produkt przez filtr

Aby dowiedzieć się, w których dealach został zarezerwowany produkt, wybierz jeden lub więcej produktów w polu Produkt i wybierz wartość Tak w polu Posiada zarezerwowane pozycje.

CRM znajdzie wszystkie deale, w których ten produkt został zarezerwowany.

Jak wyświetlić pola Produkt i Posiada zarezerwowane pozycje

Kliknij Dodaj pole w filtrze.

Zaznacz wartości Produkt i Posiada zarezerwowane pozycje.


Jak wyświetlić zarezerwowany produkt w formularzu deala

Otwórz formularz deala i przejdź do sekcji Produkty. Kliknij pole Dostępne, a CRM pokaże liczbę produktów w magazynie i liczbę zarezerwowanych produktów.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zaktualizować katalog produktów za pomocą importu Dodawanie niestandardowych właściwości produktu Jak zmieniła się praca z właściwościami produktów w CRM Nowy katalog produktów Wybór produktów w CRM Właściwości produktów Katalog produktów: przegląd Praca z właściwościami produktu Nowe tryby obliczania kwoty deali Jak importować produkty do CRM