Dane firmy zawierają informacje dotyczące Twojej firmy. Aby nie uzupełniać danych firmy za każdym razem, gdy tworzysz dokument, możesz dodać swoją firmę do sekcji Szczegóły.
Jak dodać dane firmy do faktury i oferty?
Aby dodać pole Dane mojej firmy do faktury lub oferty, kliknij Wybierz pole> Wybierz z innej sekcji. Zaznacz pole i kliknij Wybierz, aby zapisać zmiany.
Pole i dane firmy pojawią się w formularzu elementu CRM.
Jak dodać dane firmy do dokumentu?
Kody danych Twojej firmy są już zawarte w standardowych dokumentach. Nie musisz wprowadzać dodatkowych kodów, po prostu utwórz dokument.
Jeśli tworzysz własny dokument, użyj poniższych kodów, aby wyświetlić swoje dane.
- Nazwa firmy - {MyCompanyRequisiteRqCompanyName}
- Adres firmy - {MyCompanyRequisiteRegisteredAddressText}
- Telefon - {MyCompanyPhone}
- Nr podatku - {MyCompanyRequisiteRqInn}
- NIP - {MyCompanyRequisiteRqVatId}
- Bank - {MyCompanyBankDetailRqBankName}
- BLZ - {MyCompanyBankDetailRqBankRouteNum}
- Nr konta - {MyCompanyBankDetailRqAccNum}
- IBAN - {MyCompanyBankDetailRqIban}
- BIC - {MyCompanyBankDetailRqBic}
Jak utworzyć dokument z informacjami o dodatkowej firmie?
W Bitrix24 jest domyślna firma i dodatkowe firmy.
Załóżmy, że prowadzisz działalność w 2 sektorach biznesowych i pracujesz na jednym koncie Bitrix24. Utworzyłeś swoje 2 firmy w sekcji Dane mojej firmy w CRM. Domyślnie elementy CRM i dokumenty są tworzone dla firmy głównej. Jak sprawdzić, która firma jest główna? A jak utworzyć dokument z informacją o dodatkowej firmie?
Przejdź do CRM> Ustawienia> Dane mojej firmy. Kliknij koło zębate i zaznacz pole Domyślny sprzedawca.
Na liście Twoich firm zobaczysz, która z nich jest główna:
Utwórzmy fakturę. W polu Dane Twojej firmy wybierz z listy firmę, której szczegóły chcesz dodać do dokumentu. Zapisz zmiany w formularzu.
Aby utworzyć fakturę, kliknij Dokument i wybierz potrzebną opcję, na przykład fakturę.
W dokumencie zostaną wyświetlone dane firmy, której potrzebujemy.
Domyślnie w dealach tworzone są dokumenty dla firmy głównej. Aby zmienić firmę, kliknij Edytuj dokument.
W polu Moja firma wybierz potrzebną firmę. Zapisz zmiany, a nowe dane pojawią się w dokumencie.