Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Autoryzacja w Bitrix24 przez zaproszenie

Jeśli zaproszono Cię do portalu, wprowadź dane i ustaw hasło w Bitrix24. Aby to zrobić, kliknij link w zaproszeniu, które zostało wysłane na Twój adres e-mail lub numer telefonu.

Jeśli nie otrzymałeś zaproszenia, poproś współpracowników o sprawdzenie, czy podany numer telefonu lub adres e-mail jest poprawny. Sprawdź także foldery ze spamem.

Utwórz i wprowadź hasło do swojego konta.

Login to numer telefonu lub e-mail podany podczas rejestracji lub na który wysłano Ci zaproszenie.

Jeśli jesteś już zarejestrowany w Bitrix24, a zaproszenie zostało wysłane na aktualną pocztę lub telefon, wprowadź hasło do swojego profilu.

Po ustawieniu hasła zostaniesz automatycznie zalogowany do portalu.

Jeśli nie ustawiłeś hasła, zobaczysz błąd podczas logowania do portalu. W takim przypadku kliknij Nie pamiętasz hasła? i utwórz go zgodnie z instrukcjami.

Czytaj więcej: Jak odzyskać hasło.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo