Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy podczas logowania do Bitrix24 w aplikacji mobilnej

Po wprowadzeniu nieprawidłowych danych logowania do Bitrix24 na ekranie pojawi się komunikat o błędzie autoryzacji.

Uwierzytelnienie nie powiodło się: nieprawidłowy login lub hasło

Błąd występuje w przypadku wprowadzenia nieprawidłowego loginu lub hasła.

  • Jeśli jesteś pewien, że login jest poprawny, możesz skontaktować się z administratorem Twojego Bitrix24, on sprawdzi, jaki login jest podany w profilu.
  • Aby ustawić nowe hasło, kliknij Nie pamiętam hasła, a następnie wprowadź adres e-mail lub numer telefonu, którego użyłeś podczas rejestracji w Bitrix24. Kod odzyskiwania hasła zostanie wysłany e-mailem lub SMS-em.

Nie znaleziono użytkownika/Podany numer jest niepoprawny

Sprawdź czy poprawnie wpisałeś dane, logując się za pomocą numeru lub adresu e-mail. Jeśli zapomniałeś swojego loginu, skontaktuj się z administratorem Bitrix24.

Nadal nie masz Bitrix24

Ten komunikat pojawi się, jeśli spróbujesz zalogować się do Bitrix24 bez rejestracji. Drugą przyczyną błędu jest nieprawidłowa metoda autoryzacji za pośrednictwem usług Facebook, Google lub Apple ID. Upewnij się, że do autoryzacji używana jest usługa powiązana z Twoim kontem. Może to zrobić administrator lub Wsparcie Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Nie można połączyć się z serwerem

Błąd występuje, jeśli zostanie wprowadzony nieprawidłowy adres Bitrix24, na przykład mojafirma zamiast mojafirma.bitrix24.pl. Tekst błędu może się różnić:

  • Nieznana odpowiedź serwera. Spróbuj ponownie później.
  • Nie można połączyć się z serwerem.

Skontaktuj się z administratorem, jeśli nie pamiętasz adresu konta Bitrix24.
Jak zalogować się do Bitrix24 za pomocą adresu konta

Wprowadź kod OTP Bitrix24

Kod możesz uzyskać w aplikacji Bitrix24 OTP. Jeśli go nie masz, skontaktuj się z administratorem Bitrix24. Tymczasowo wyłączy dwustopniowe uwierzytelnienie i będziesz mógł się zalogować.
Zaktualizuj dwustopniowe uwierzytelnienie na nowym telefonie

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo