Kiedy połączysz swój kalendarz iCloud w Bitrix24, wydarzenia na twoim urządzeniu mogą zostać zduplikowane. Dzieje się tak, ponieważ masz już aktywną synchronizację macOS lub iPhone. Aby uniknąć duplikatów, wyłącz te synchronizacje.
Wyłącz synchronizację z macOS
Otwórz iCal na swoim urządzeniu i wybierz Konta (Accounts) z menu na górnym pasku.
Wybierz kalendarz Bitrix24 z listy i kliknij ikonę –, aby usunąć konto.
Potwierdź działanie. Gdy wyłączysz ustawienia, wydarzenia z kalendarza nie będą już wyświetlane, ale stan synchronizacji pozostanie przez 24 godziny.
Wyłącz synchronizację z iPhonem
Przejdź do Ustawień (Settings). Kliknij opcję Ogólne (General)> VPN & Device Management.
W sekcji Profil konfiguracji (Configuration profile) wybierz konto kalendarza i kliknij Usuń (Remove).
Wprowadź swoje hasło i potwierdź działanie.
Synchronizację można również wyłączyć w sekcji Ustawienia (Settings)> Kalendarz (Calendar)> Konta (Accounts).
Wybierz kalendarz i usuń jego konto z iPhone'a. Aby to zrobić, przesuń suwak w lewo i potwierdź działanie.
Wydarzenia kalendarza przestaną się pojawiać, ale stan synchronizacji pozostanie przez 24 godziny.