W przypadku wersji Bitrix24 Cloud dostępny jest całkowicie bezpłatny plan Free, a także kilka planów komercyjnych.
Plan Free jest domyślnie aktywny - możesz rozpocząć pracę od razu po utworzeniu portalu.
Ograniczenia planu Free:- Przestrzeń w chmurze - 5GB
- Ograniczenia dotyczące narzędzi - niektóre narzędzia nie są dostępne w planie Free. Na przykład śledzenie czasu, automatyzacja sprzedaży, Telefonia, instalowanie aplikacji z Marketu itp.
Najczęściej zadawane pytania
Co to jest usługa cloud?
Oznacza to, że wszystkie dane (zarówno oprogramowanie, jak i Twoje dane) są przechowywane w dedykowanych centrach danych. Nie musisz instalować i konfigurować programów - cała praca odbywa się za pomocą zwykłej przeglądarki.
Usługa w chmurze odciąża klientów od kwestii wdrożenia, wsparcia i bezpieczeństwa danych.
Co stanie się z moim kontem Free Bitrix24, jeśli nie będę się logować przez dłuższy czas?
Jeśli żaden użytkownik nie wejdzie na konto Bitrix24 z planem Free przez 50 dni, zostanie ono automatycznie usunięte. Po tym czasie masz tydzień na przywrócenie konta Bitrix24. Aby przywrócić konto skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
Aby zapobiec usunięciu konta, loguj się na nie regularnie i utrzymuj je aktywne. Ponadto konta Bitrix24 z aktywnymi planami komercyjnymi nie są usuwane.