Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wybór produktów w CRM

Aktualizacje Bitrix24 są instalowane na portalach stopniowo. Jeśli nie masz jeszcze funkcjonalności opisanej w artykule, poczekaj chwilę, pojawi się ona wkrótce.

W Bitrix24 możesz zaoferować spersonalizowany wybór produktów, z którego klient może wybrać potrzebne produkty i od razu zapłacić.

Załóżmy, że klient jest zainteresowany białymi koszulkami. Twój menedżer przygotowuje spersonalizowaną ofertę i wysyła link do klienta. Klient wybiera z oferty określone pozycje produktów. W zamówieniu możesz zobaczyć, które koszulki wybrał klient. Przygotowany wybór produktów oszczędza czas Tobie i Klientowi oraz pomaga w podjęciu decyzji.


Jak utworzyć wybór produktów

Możesz utworzyć wybór produktów podczas pracy z dealem lub na czacie w otwartym kanale. Na przykład klient skontaktował się z Twoją firmą za pośrednictwem widżetu witryny. Otrzymasz jego wiadomość w Bitrix24 i możesz natychmiast wysłać spersonalizowany wybór produktów. Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać.

Następnie dodaj produkty i zaznacz opcję Klient wybierze produkt z wyboru (Customer will pick a product from selection).

Kliknij Co zobaczy klient, aby wyświetlić wybór produktów. Zeskanuj kod QR, aby otworzyć wybór produktów w telefonie lub przejdź na stronę internetową.

Po utworzeniu wyboru produktów kliknij Wyślij.

Następnie wybór produktów pojawi się na czacie, a klient będzie mógł kliknąć link i wybrać produkt, który mu się podoba.

Po utworzeniu zamówienia możesz zobaczyć na osi czasu, które produkty przeglądał klient, a które zamówił.

Możesz również utworzyć wybór podczas pracy z dealem. Przejdź do formularzu deala i kliknij Odbierz płatność.

Dodaj produkty i zaznacz opcję Klient wybierze produkt z wyboru (Customer will pick a product from selection). Upewnij się, że podany jest numer klienta.

Po wysłaniu kolekcji klient otrzyma wiadomość z linkiem, po kliknięciu którego otworzy się wybór produktów.

Uwaga: Aby wysyłać oferty produktów, musisz podłączyć usługę SMS w Bitrix24.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Lista produktów Edytor SEO dla informacji o katalogu i produktach Jak dodać produkty do deali, leadów i ofert Nowy katalog produktów Jak utworzyć i skonfigurować katalog produktów Praca z właściwościami produktu Dodawanie niestandardowych właściwości produktu Jak dowiedzieć się, w których dealach został zarezerwowany produkt Jak działają właściwości w prostych produktach Jak zaktualizować katalog produktów za pomocą importu