W Bitrix24 możesz zaoferować spersonalizowany wybór produktów, z którego klient może wybrać potrzebne produkty i od razu zapłacić.
Załóżmy, że klient jest zainteresowany białymi koszulkami. Twój menedżer przygotowuje spersonalizowaną ofertę i wysyła link do klienta. Klient wybiera z oferty określone pozycje produktów. W zamówieniu możesz zobaczyć, które koszulki wybrał klient. Przygotowany wybór produktów oszczędza czas Tobie i Klientowi oraz pomaga w podjęciu decyzji.
Jak utworzyć wybór produktów
Możesz utworzyć wybór produktów podczas pracy z dealem lub na czacie w otwartym kanale. Na przykład klient skontaktował się z Twoją firmą za pośrednictwem widżetu witryny. Otrzymasz jego wiadomość w Bitrix24 i możesz natychmiast wysłać spersonalizowany wybór produktów. Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać.
Następnie dodaj produkty i zaznacz opcję Klient wybierze produkt z wyboru (Customer will pick a product from selection).
Kliknij Co zobaczy klient, aby wyświetlić wybór produktów. Zeskanuj kod QR, aby otworzyć wybór produktów w telefonie lub przejdź na stronę internetową.
Po utworzeniu wyboru produktów kliknij Wyślij.
Następnie wybór produktów pojawi się na czacie, a klient będzie mógł kliknąć link i wybrać produkt, który mu się podoba.
Po utworzeniu zamówienia możesz zobaczyć na osi czasu, które produkty przeglądał klient, a które zamówił.
Możesz również utworzyć wybór podczas pracy z dealem. Przejdź do formularzu deala i kliknij Odbierz płatność.
Dodaj produkty i zaznacz opcję Klient wybierze produkt z wyboru (Customer will pick a product from selection). Upewnij się, że podany jest numer klienta.
Po wysłaniu kolekcji klient otrzyma wiadomość z linkiem, po kliknięciu którego otworzy się wybór produktów.