Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Czym są usługi i jak je tworzyć

Dodaliśmy usługi jako osobny rodzaj produktów. Usługi różnią się od zwykłych produktów tym, że nie mają właściwości i nie mogą być wykorzystywane w Zarządzaniu asortymentem. Oznacza to, że nie musisz już przetwarzać usług w Zarządzaniu asortymentem, co znacznie upraszcza pracę w CRM. Możesz wystawiać faktury, tworzyć deale i inne elementy z usługami.

Usługi są dostępne we wszystkich aktualnych planach taryfowych.

Jak utworzyć usługę w katalogu produktów

Przejdź do katalogu produktów. Kliknij strzałkę po prawej stronie przycisku Utwórz i wybierz Usługa.

Import usług jest obecnie niedostępny.

W formularzu wypełnij wszystkie wymagane pola i zapisz zmiany.

Proces pracy z usługami jest taki sam jak w przypadku zwykłych produktów. Można je dodawać do elementów CRM, wyświetlać w dokumentach i wykorzystywać w regułach automatyzacji.

Polecane artykuły:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Opcja "Lista pozycji" w szablonach dokumentów Pole Dostępność w formularzu usługi Scenariusz korzystania z usług w Bitrix24 Jednostki miary w usługach