Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Czym są usługi i jak je tworzyć

Dodaliśmy usługi jako osobny rodzaj produktów. Usługi różnią się od zwykłych produktów tym, że nie mają właściwości i nie mogą być wykorzystywane w Zarządzaniu asortymentem. Oznacza to, że nie musisz już przetwarzać usług w Zarządzaniu asortymentem, co znacznie upraszcza pracę w CRM. Możesz wystawiać faktury, tworzyć deale i inne elementy z usługami.

Usługi są dostępne we wszystkich aktualnych planach taryfowych.

Jak utworzyć usługę w katalogu produktów

Przejdź do katalogu produktów. Kliknij strzałkę po prawej stronie przycisku Utwórz i wybierz Usługa.

Import usług jest obecnie niedostępny.

W formularzu wypełnij wszystkie wymagane pola i zapisz zmiany.

Proces pracy z usługami jest taki sam jak w przypadku zwykłych produktów. Można je dodawać do elementów CRM, wyświetlać w dokumentach i wykorzystywać w regułach automatyzacji.

Polecane artykuły:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Opcja "Lista pozycji" w szablonach dokumentów Scenariusz korzystania z usług w Bitrix24 Jednostki miary w usługach Pole Dostępność w formularzu usługi