Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Scenariusz korzystania z usług w Bitrix24

Usługi, podobnie jak produkty, mogą być dodawane do faktur, deali, formularzy CRM i innych elementów. Z usług można również korzystać łącznie z rezerwacją zasobów w formularzu internetowym CRM. W tym artykule znajdziesz scenariusz korzystania z usług i rezerwacji zasobów.


Scenariusz korzystania z usług na przykładzie wypożyczalni samochodów

W tym artykule opiszemy scenariusz korzystania z usług na przykładzie wypożyczalni samochodów.

Użyj tego scenariusza, aby klienci i menedżerowie mogli zobaczyć koszt usługi w formularzu internetowym CRM.

Najpierw utwórz jednostkę miary Dzień w CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Podstawowe> Jednostki miary.

Czytaj więcej: Jednostki miary w usługach.

Następnie utwórz usługi wynajmu samochodu w katalogu produktów, z którego będziemy korzystać w formularzu CRM. Wybierz utworzoną jednostkę Dzień jako jednostkę miary.

Czytaj więcej: Czym są usługi i jak je tworzyć.

Skonfiguruj pole Rezerwacja zasobów w formularzu deala.

Czytaj więcej: Zarezerwuj zasób: Jak skonfigurować formularz elementu CRM.

Następnie utwórz formularz CRM, dodaj do niego usługi oraz pole rezerwacji zasobów.

Czytaj więcej: Rezerwacja zasobów w formularzu internetowym CRM.

Klient zobaczy w formularzu cenę wynajmu i będzie mógł zamówić odpowiedni samochód.

Czytaj więcej: Scenariusze pracy z formularzami CRM.

Gdy klient wypełni formularz, w CRM zostanie utworzony deal, w którym zostaną zapisane dane kontaktowe klienta i wszystkie informacje dotyczące rezerwacji. Menedżerowie będą mogli skontaktować się z klientem i szczegółowo opisać warunki najmu.

Czytaj więcej: Jak korzystać z rezerwacji zasobów.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo