Sprzedając usługi, należy wziąć pod uwagę obciążenie pracą pracowników, dostępność sali konferencyjnych itp.
Skonfiguruj CRM do pracy z usługami za pomocą Rezerwacji zasobów.
Jak to działa?
Dodaj pole Zarezerwuj zasób do formularza nowego leadu lub deala.
Określ zasoby i usługi, które oferujesz.
Liczba dostępnych zasobów zależy od planu taryfowego:
- Free i Projekt+ - 6
- Start+, Standard i CRM+ - 24
- Professional - bez ograniczeń
Wybierz pracowników, zasoby, usługę i datę podczas tworzenia nowego leadu lub deala. Terminarz wyświetli dostępność personelu i zasobów.
Ustawienia pola Zarezerwuj zasób
Na przykład, masz prywatną szkołę muzyczną.
Utwórz lead i dodaj pole Zarezerwuj zasób.
Podajmy nazwę pola: Lekcje muzyki.
Następnie zdecyduj, co zarezerwują Twoi klienci: zasoby, użytkowników czy oba warianty. W naszym przypadku rezerwują salę lekcyjną i nauczycieli, więc wybierzemy opcję zasoby i użytkownicy.
Dodajmy trzy sale lekcyjne jako zasoby.
Wybierz pracowników.
Obciążenie wybranych pracowników zostanie wyświetlone w terminarzu.
Jeśli podczas dodawania pola Zarezerwuj zasób nie wybrano żadnych pracowników, możesz określić pracownika podczas tworzenia nowego leadu. Obciążenie wybranego pracownika zobaczysz w terminarzu.
Tylko data ta opcja jest przydatna, gdy nie trzeba określać godziny. Na przykład, jeśli chcesz wypożyczyć samochód na cały dzień.
Dodaj usługi i czas trwania - użyj tej funkcji, aby wyświetlić listę swoich usług i czas potrzebny na świadczenie każdej usługi. Dodajmy następujące lekcje: gra na gitarze, perkusji i pianinie. Wskaż czas trwania każdej usługi, a zostanie ona automatycznie wyświetlona w terminarzu.
Jak zarezerwować zasób?
Teraz dla każdego nowego leadu możesz wybrać datę, godzinę, usługę, nauczyciela i salę lekcyjną.
Możesz także użyć terminarza, aby wybrać czas i zasoby.
Kalendarz rezerwacji
Wszystkie rezerwacje można śledzić w trybie Kalendarz dla leadów i deali.
Czytaj więcej: Kalendarz dla leadów i deali.